mar50

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

afluiting tv

ou zullen we het helemaal meemaken. (ik heb vanmorgen mijn nieuwe jaarabonnement wat ik vorige week 6 dec weer opnieuw  afgesloten had, gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht naar mijn oude abonnement. omdat ik niet verder kwam met degene die aan de telefoon zat over het verhaal met de monteur.) Bij thuiskomst vanmiddag meteen dus 1200 gebeld want had totaal geen zender 4 t/m 12 meer . wat blijkt zei dhr jan jaap die ik aan de telefoon kreeg hadden ze mijn abonnement helemaal opgezegd. hij snapte het ook niet.nou zou deze hr jan jaap het zo spoedig mogelijk in orde maken wat ik natuurlijk ook wel hoop dat ik zo snel mogelijk weer tv kan kijken. Hier word ik dus niet blij  van. je hebt recht op herroepingsrecht en dan zeggen ze het abonnement meteen op. 

nou heb ik niets meer en dat voor het weekeinde  

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het is een warrig verhaal, maar een moderator zal, als hij de contactgeschiedenis ziet, er wel uitkomen. Als u uw postcode en huisnummer in uw profiel zet kan hij/zij direct aan de slag.

Als u uw technische probleem hier wat duidelijker omschrijft is er wellicht iemand die u op het goede spoor kan zetten. Ook heeft u recht op een, gratis, installatiemonteur na een pakketwijziging met nieuwe apparatuur.

mar50
Topicstarter
Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb mijn pakket niet gewijzigd, ik heb vorige week gebeld om mijn abonnement te verlengen, maar na een nare ervaring met monteurskosten heb ik mijn abonnement gisteren terug latenzetten naar oude situatie van vorige week. en wat hebben ze nu gedaan hadden ze me gisteren helemaal afgesloten. heb ik gebeld en dhr jan jaap van Ziggo,hij heeft het opgelost, en gisteravond had ik laat weer tv en internet ed. maar leuk is dit niet. Mijn tv en internet doen het weer, hoe het nou zit weet ik niet meer. of mijn abonnement nou gewoon doorloopt of ????. Kreeg net een mail dat mijn tel was gewijzigd en weer teruggezet naar oude vaste nr. eerlijk gezegd snap ik er zelf niets meer van. ben nu al 3 dagen druk  met Ziggo. ga maandag wel eens bellen hoe het nou zit met mijn abonnement want dit schiet allemaal niet op. En dan hopen dat ik iemand te pakken krijg die normaal communiceert.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Kijk ff in je Mijn Ziggo hoe de zaken ervoor staan.
Het kan zijn dat dit nog achterloopt op de actuele situatie, waardoor de laatste wijziging nog niet is doorgekomen. Je weet maar nooit.

Wat is er eigenlijk gebeurt met die monteur? Een mogelijk misverstand wordt hier altijd opgelost.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Zie ook dit topic, dat vooraf gaat aan dit huidige, om mogelijke verwarring te voorkomen.

mar50
Topicstarter
Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hij doet het nu weer. en in mijn Ziggo staat er alles weer in. maar werd net weer gebeld door een medewerker en die wilde een nieuw abonnement aanmaken, want in het syteem bij hun staat niets. 

ik heb gezegd wacht maar tot na het weekeinde anders heb ik dadelijk weer niets meer. laat nu alles aub staan en doe niets meer aan die dingen. 

ik wil wel mijn abonnement weer met korting verlengen maar durf nu ff niets meer te doen 

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
mar50
Topicstarter
Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

oh zal wel alles ff in een topic zetten geen probleem , dacht dat ik voor dit weer een nieuw aan moest maken .

is het makkelijker als ik uit dit topic alles kopier en pak in oude topic makkelijker?

 

 

 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @mar50,

Fijn dat alles weer werkt! Het was niet eenvoudig om alle op korte termijn aangevraagde wijzigingen goed te krijgen maar dat is nu gelukt. De monteurskosten zijn uit coulance vergoed en ik zie nu weer het oude abonnement goed staan in alle systemen. Daarmee is alles in orde. Volgende week kun je rustig weer een nieuw pakket bestellen. Online via onze website is dat het snelste geregeld.

Uitgelicht topic