Beantwoord

Afkoopsom bij overstappen

• 4 januari 2019
  • 6 Reacties
  • 527x Bekeken

ben van Telfort overgestapt naar Ziggo nu moet ik een boete van 75 euro betalen, krijg ik dat van ZIGGO terug
icon

Best beantwoord door Kim Ziggo 8 januari 2019, 15:49

Hi Markis1948, wat leuk dat je de Ziggo Community hebt gevonden en hier je vraag voorlegt! Welkom!
Op het moment dat je een 'afkoopsom' hebt gekregen bij een andere provider, omdat het contract voortijdig is beëindigd, neemt Ziggo dit doorgaans niet van je over. Ben je er inmiddels uitgekomen met Telfort?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 1
Waarom moet je die boete betalen ? Wat heb je gedaan ?
het contract was nog niet ten einde
Reputatie 1
Hmmmm, maar ik geloof dat je een bedenktijd hebt, als je on-line bent overgestapt.
Reputatie 6
Badge +19
Ligt aan het abonnement dat je destijds met Telfort hebt afgesloten. Als je nog binnen je contracttijd (bijv. 1 of 2 jaar) zat, kunnen ze je een boete opleggen. Als je (eerste) contractperiode is afgelopen zou je maandelijks moeten kunnen opzeggen.

Zou het eerst bij Telfort neerleggen, daarna via de klantenservice van Ziggo aankaarten 🙂
oké dank je wel
Reputatie 4
Hi Markis1948, wat leuk dat je de Ziggo Community hebt gevonden en hier je vraag voorlegt! Welkom!
Op het moment dat je een 'afkoopsom' hebt gekregen bij een andere provider, omdat het contract voortijdig is beëindigd, neemt Ziggo dit doorgaans niet van je over. Ben je er inmiddels uitgekomen met Telfort?