Sarens Dit is raar.
Bij het bestellen van een abo met Next kun je wel of niet Vast Bellen nemen.
Kijk maar hier:
https://www.ziggo.nl/pakkettenen hier:
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/Zonder Vast bellen is het abo inderdaad 1 euro goedkoper.
Later kun je in je Mijn Ziggo van allerlei aan je abo gaan wijzigen. Ik verhoogde recent nog mijn Internetsnelheid via Mijn Ziggo en dat ging prima.
Gek is dat je Vast bellen niet kunt uitzetten. Dat moet je kennelijk anders regelen.
Misschien is het loos alarm. Er zijn veel vragen over de wat onduidelijke eerste factuur na een overstap op een abo met Next. Meestal klopt het wel. Soms is er iets fout gegaan.
Dat er voor €179,01, iets afgekocht zou moeten worden omdat je Vast bellen van je abo afhaalde, lijkt me hoe dan ook niet te kloppen.
Ik geef de Ziggo Moderatoren een seintje je te komen helpen met dit mysterie.
Er komt spoedig iemand langs. Misschien al dit weekend.
Zorg ervoor dat je Postcode en huisnr in je Profiel staan.
Dat kan niemand hier zien, maar een Moderator wel. Zo kan ie alvast in je klantdossier kijken, wat er aan de hand is.