Waarom moet je als bestaande klant activatiekosten a 19,95 betalen om alleen je internetsnelheid te verlagen?? :angry: Dat staat nergens, krijg je pas te zien als verrassing op het moment dat je het gaat doen in "mijn ziggo" En het is geen dienst waar ik een ander modem, mediabox, module of wat dan ook voor nodig heb.
Bij de tarieven op https://www.ziggo.nl/tarieven/algemeen/ staat namelijk:
Activatiekosten
Als je diensten bestelt waarbij je een (ander) modem, mediabox en/ of een CI+ Module ontvangt, betaal je eenmalig activatiekosten.
Was nogal chagrijnig over de manier ('gratis' het kan sneller, vervolgens de bekende marketingblaat etc. etc. iedereen snapt het wel, alleen ziggo niet) waarop ziggo weer eens de prijzen ging verhogen, dat ik impulsief besloot om eens in "mijn ziggo" mijn abonnement te gaan verlagen. Met het idee van als genoeg mensen dat doen denken ze de volgende keer misschien beter na :unamused:
Mijn humeur werd er alleen niet beter op toen ik in stap 2 ineens die activatiekosten zag staan pffffff/ Kreeg bijna de neiging om per direct alles op te zeggen. Nieuwe klanten tijdelijk (lees meestal) geen activatiekosten en maanden korting geven en vervolgens een bestaande klant activatiekostenin rekening willen brengen om de internetsnelheid aan te passen.