marcovandevorle

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

abonnement wijzigen

Het lukt mij niet om mijn abonnement te wijzigen van mediabox en CI-kaart naar alleen CI-kaart.

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als dat in mijn Ziggo niet lukt kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @marcovandevorle, welkom op de Ziggo Community!

Het opzeggen daarvan kan inderdaad niet via Mijn Ziggo, daarvoor is contact nodig. Mocht je dat nog niet hebben gehad; je mag me hier ook een privébericht sturen met je adresgegevens en geboortedatum, handelen we het daar af 🙂 Een privébericht kun je sturen door op mijn profiel te klikken en daarna op ‘stuur bericht’. 

marcovandevorle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en het is allemaal naar wens geregeld

Uitgelicht topic