Beantwoord

abonnement verhoging klopt volgens mij niet

• 22 mei 2020
  • 6 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Goedenavond allen, vraagje.

Zojuist de nieuwe prijs verhoging van mijn abonnement per mail gekregen. Dit is €2,50 en op de site van Ziggo staat dat mijn bedrag van €67,- naar €69,- gaat. Volgens de "helpdesk" is de €0,50 verhoging voor het gebruik van de Next. De Next heb ik dik een jaar terug gratis gekregen. Iemand hier ook zoiets gekregen per mail?

Laat maar. Ik zag het antwoord te laat in een andere topic. Deze topic mag gesloten worden.

icon

Best beantwoord door Arnold1310 23 mei 2020, 12:30

Waarschijnlijk heb je net als ik het abo Next Complete. Deze bestaat sws niet meer. Als je met de testfase mee gedaan hebt betaalde je 50cent minder dan mensen die erna de Next namen. Vanaf 1 juli worden de prijzen gelijk getrokken en gaan testfase mensen met €2,50 omhoog van €67 naar €69,50 en klanten die na de testfase het Next Complete abo namen van €67,50 naar €69,50.

Het bedrag van €67 naar €69 wat op de Ziggo site staat is voor het Complete abo met de XL.

Deze info is mij van de week gegeven door @Alex Ziggo in een ander topic

Bekijk origineel

6 Reacties

Hey Kwelgeest, wat is dan het antwoord?

Ik heb ook 2,50 verhoging maar heb geen idee waarom...

Reputatie 4
Badge +2

Hey Kwelgeest, wat is dan het antwoord?

Ik heb ook 2,50 verhoging maar heb geen idee waarom...

€2 verhoging abonnement en €0,50 voor gebruik Next. De oude abonnementen en nieuwe abonnementen zijn door die €0,50 gelijk getrokken. Het staat in een ander topic duidelijker omschreven.

Reputatie 5
Badge +7

Waarschijnlijk heb je net als ik het abo Next Complete. Deze bestaat sws niet meer. Als je met de testfase mee gedaan hebt betaalde je 50cent minder dan mensen die erna de Next namen. Vanaf 1 juli worden de prijzen gelijk getrokken en gaan testfase mensen met €2,50 omhoog van €67 naar €69,50 en klanten die na de testfase het Next Complete abo namen van €67,50 naar €69,50.

Het bedrag van €67 naar €69 wat op de Ziggo site staat is voor het Complete abo met de XL.

Deze info is mij van de week gegeven door @Alex Ziggo in een ander topic

Ik heb geen Next, nooit meegedaan aan een trial. Ik heb zelfs geen mediabox, alleen een CI+. Ziggo moet echt wat transparanter worden. Gegoochel met tarieven. Wel lekker verdienen zo tijdens de crisis ;)

@Floridah Welk abonnement heb je dan wel?

Internet Compleet & TV start (zonder bellen)

CI+
geen mediabox

Reageer