1
Vraag
2
Reageer en help mee
Derya38

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement opzeggen internet en tv

Klantenservice is slecht bereikbaar, dan maar vanaf hier. Ik wil mijn internet/tv opzeggen.

Kan er iemand mij bellen of vanaf hier gaan opzeggen.

 Gr.Derya

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes


Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

 

U kan wachten totdat een Ziggo mod langs komt, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods ), aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.
Een Ziggo mod kan alleen uw abonnement stoppen, als dat via de reguliere kanalen ( hieronder ) niet lukt, omdat er dan b.v. problemen ontstaan.

Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Facebook Messenger
Twitter
Contactformulier
Opzegformulier

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Derya38 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen? Ik zie namelijk dat je recent ook het abonnement hebt aangepast. Het opzeggen van je abonnement hoort in het algemeen via de afdeling opzeggingen te gaan. Zij zijn telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook een opzegformulier insturen. In diverse situaties mogen wij het abonnement via deze weg wel voor je opzeggen. Denk hierbij aan situaties als het opzeggen van je abonnement in geval van samenwonen of als je gaat verhuizen naar een gebied waar wij niet kunnen leveren. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Cecilia Ziggo wrote:

...Ik zie namelijk dat je recent ook het abonnement hebt aangepast….

 

@Derya38: Als u "...onlangs...” uw abonnement hebt aangepast, dan is de kans groot dat u nu een jaar abonnement hebt. Dat betekent, als u nu opzegt, dat u waarschijnlijk een boete moet betalen, voor alle komende maanden die nog in dat jaar-abonnement zitten !!!


Edit: @Cecilia Ziggo reageert gelukkig direct én met een positief bericht ( geen boete ).

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

In dit geval was het een aanpassing waarbij het contract maandelijks opzegbaar is gebleven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic