Anka M

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement - bestelling afzeggen

Vorige week had ik iemand van Ziggo aan de deur om een abonnement aan te gaan. Ik heb eea vergeleken met huidig abonnement bij andere provider. Besloten om te blijven war ik zit en tot twee keer doorgegeven dat ik niet bij ziggo kom. Vandaag toch een email gehad dat ik zelf moet opzeggen bij huidig provider en mijn abonnement bij ziggo dan in orde is. Mij is telefonisch verzekerd dat ik opgezegd heb bij ziggo.
10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Probeert u eens te annuleren via https://www.ziggo.nl/klantenservice/
en vraag om een bevestiging per email.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Anka M wrote:
Mij is telefonisch verzekerd dat ik opgezegd heb bij ziggo.


Ik begrijp dit niet. Wie heeft u gebeld of door wie bent u gebeld?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Bij aangaan van abonnementen via telefoon of aan de deur geldt altijd een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen, dus annuleren kan altijd.
Anka M
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geannuleerd via het nummer van Ziggo dat hiervoor aangegeven was. Daarom is het zo vreemd dat ik toch die mail gekregen heb.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Het kan zijn dat het een automatische mail betreft en deze verzonden is voordat de annulering heeft plaatsgevonden.
Maar op zich zou er ook al een bevestiging gekomen moeten zijn van het abonnement met daarbij de (verplichte) melding dat alles binnen 14 dagen geannuleerd kan worden.

Mogelijk dat een moderator even kan kijken, anders kunt u voor de zekerheid dit formulier invullen en opsturen (of inscannen en mailen)

https://www.ziggo.nl/pdf/formulieren/modelformulier-16062014.pdf
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Kennelijk worden nu al mijn berichten weggegooid...
Anka M
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net weer met Ziggo aan de telefoon gezeten en er moet zo een mail binnenkomen met bevestiging van annulering.Die bevestiging had ik eerder twee keer mondeling gekregen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Anka M . Welkom hier!
Het is wat chaotisch gegaan, zie ik wel. Wel zie ik dat alles inmiddels goed gegaan is en je bestelling niet doorgaat 🙂 Wellicht toch tot ooit!
Anka M
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké, want de beloofde mail heb ik nog niet ontvangen maar dan hier toch een schriftelijke bevestiging.

Uitgelicht topic