m ario

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement aanpassen in mijnZiggo lukt niet

ik wil mijn abbonement veranderen van max naar complete in mijn ziggo en ik krijg een foumelding "Waarschijnlijk heb je je huidige pakket geselecteerd. Maak een andere keuze en kies een nieuw pakket. Ga terug"

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Er zijn wel vaker klachten over het niet kunnen wijzigen van het abonnement in mijn Ziggo. U kunt beter contact opnemen met de klantenservice, telefonisch of via de chat op de contactactpagina. U weet dat als u terug gaat van TV Max naar TV compleet de mediabox Next moet inleveren en een mediabox XL daarvoor in de plaats krijgt? Of wilt u alleen een lagere internetsnelheid? Dan is de wijziging niet zo drastisch.

Staan postcode en huisnummer in uw profiel dan zien moderators wie ze kunnen helpen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @m ario . Welkom hier!

Als het via mijnZiggo niet lukt, kunnen wij gelukkig inspringen! 

Je hebt een Internet Max en TV Max abonnement zonder vast bellen. 

 

Wil je terug naar Internet Complete en TV Complete, of enkel internet/tv naar complete? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Kan ik nog wat voor je doen, @m ario ? 

m ario
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil van internet max en tv max  naar internet complete en Tv complete

bij voorbaat dank voor de hulp

gr Mario

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ga ik voor je regelen, @m ario . De bevestiging komt per mail! 

Uitgelicht topic