Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Abbo wijziging

Wilde namens mijn schoonmoeder haar mediabox omruilen voor een CI+module, heb hier info ove gevraagd via klantenservice en kon gedaan worden zonder probleem .De kosten zouden alleen dan wel  0.50 cent maandelijks omhoog gaan. Weet niet waarom, maar zal dan wel. Dame aan de lijn wist ook de redenen niet van de verhoging.

Zag nu ook dat er een abbo is betreffende Voordeelpakket met CI+ voor 43,50. Het enige verschil is dat de internetsnelheid gehalveerd is naar 25 MB wat geen probleem is voor mijn schoonmoeder. Zij heeft nu een Internetstart en TV start abbo van 54,00. Belde vandaag weer de klanteservice voor info of het abbo hierop kosteloos omgezet kon worden, maar na steeds van de ene naar de andere medewerker werd de verbinding verbroken. Was al 40 minuten aan de lijn. Kan een moderator het met mij oppakken? Wil mijn schoonmoeder weer snel laten genieten van tv, kan nu door dementie en ouderdom niet meer omgaan met de afstandbediening. Ik heb al een tv toestel geregeld waar de module in kan en ook een eenvoudige afstandbediening voor haar aangeschaft.

B.V.D, Theo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Via een prive bericht is het nu positief afgehandeld en kan zij binnen enkele dagen weer genieten van haar nieuwe tv. Dit topic kan afgesloten worden. Lucke en Jan F bedankt.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Een tweede wijziging vragen voordat de eerste is verwerkt, is het recept voor ellende. U bent hier vaker op het forum geweest dus ik verwacht dat uw contactgegevens in uw profiel up-to-date zijn.

Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Jan, De eerste wijziging was alleen ter info van mijn kant van een week geleden. Wilde het vandaag definitief maken dus gebeld hierover.

Maar in het gesprek vandaag met de medewerker kwam de tweede optie aan orde waar ik dus ook info van wilde hebben over bijvoorbeeld extra kosten en hoe of wat etc. Hierdoor werd ik dus naar een anderen afdeling overgeschakeld. Dat ging dus niet lekker met de vraag of ik later terug kon bellen omdat hij niet in het systeem kon komen. Was hier niet blij mee dus hij ging mij ook weer doorschakelen met een van zijn collega, maar na 5 minuten wachten hierop werd de verbinding verbroken.

Mijn contactgegevens zijn up to date in mijn profiel. Is misschien verwarrend maar doe het verzoek voor mijn schoonmoeder waar ik ook alle info van heb maar uiteraard niet in mijn profiel staat beschreven. Zij is niet eens op de hoogte dat ik hier mee bezig ben.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Theotje . Welkom hier!

Ik wilde op vanalles reageren maar val nu vooral even over de laatste zin “Zij is niet eens op de hoogte dat ik hier mee bezig ben.”. we mogen (natuurlijk) niets doen/wijzigen in een abonnement als dit niet gebeurt in overeenstemming met de contractant. Is het een optie dat je schoonmoeder hier zelf contact over opneemt met ons? 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Theotje, de opmerking van @Lycke Ziggo  is geheel terecht, maar als uw schoonmoeder niet meer in staat is haar eigen zaken te regelen, bent u dan of uw partner, als wettelijk vertegenwoordiger aangesteld? Als u daar Ziggo van op de hoogte brengt, kan het natuurlijk wel.

Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Hoi Lycke,

Mijn schoonmoeder heeft dementie en mijn vrouw en ik  doen o.a.de zorg voor haar. Zij weet niet eens wie Ziggo is.

Schoonmoeder heeft nu een oude tv met een kasje waar zij nu niet meer mee overweg kan. 

Heb zelf inmiddels een nieuwe tv gekocht en wil mijn oude tv aan haar geven waar dus een module in kan zodat zij alleen maar de aan en uit knop hoeft de bedienen Speciaal een afstandsbediening gekocht voor oudere die overweg kan met deze tv.

Als het anders echt niet kan om haar abonnement naar het Voordeelpakket met CI+ te doen buiten haar om, wil ik wel graag het kastje omruilen voor een CI+ module en die naar mijn huisadres laten opsturen. 

Edit, Heb zelf  alles geregeld betreffende haar abonnement in het verleden.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Duidelijk, @Theotje . Om zaken aan te passen heb ik uiteraard wel gegevens nodig. En wat me niet geheel duidelijk is; is het nu zo dat je eerst een wijziging hebt aangevraagd en hierna/nu een andere wilt? Als de eerste nog niet volledig is doorgelopen, raad ik je aan om daar eerst op te wachten. Een wijziging op een wijziging gaat namelijk in de regelmaat fout en we moeten natuurlijk niet hebben dat je schoonmoeder zonder diensten komt te zitten. 

Je mag me een privébericht sturen over welk abonnement/welke gegevens het gaat. 

Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Hoi Lucke, Heb een privé bericht verstuurt.

Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Via een prive bericht is het nu positief afgehandeld en kan zij binnen enkele dagen weer genieten van haar nieuwe tv. Dit topic kan afgesloten worden. Lucke en Jan F bedankt.

Uitgelicht topic