Enige tijd geleden plaatste ik een boze post in een inmiddels gesloten topic.
(zie hier)Misschien heb ik in dat topic door alle woede en frustratie wat scherpe bewoordingen gebruikt. Maar los daarvan was ik in elk geval in de veronderstelling dat de problemen opgelost zouden worden door Ziggo... maar helaas... Ziggo komt de afspraken opnieuw niet na:
kort samengevat:Mijn ouders bestelden drie weken geleden via MijnZiggo Internet + Vastbellen voor 15 euro als aanvulling op hun TV-pakket. Dit was inclusief nummerportering en opzegservice.Vervolgens kregen ze meteen een e-mail van Ziggo waaruit bleek dat de aanvraag niet verwerkt kon worden. Vervolgens hebben we (dezelfde dag) met Ziggo gebeld om de aanvraag dan maar helemaal te annuleren. Mijn ouders hebben overigens nooit een bestelbevestiging ontvangen dus formeel was er geen sprake van een overeenkomst.Op de achtergrond werd er door Ziggo wel gewoon een orderproces gestart. Binnen enkele dagen werd er een installatiepakket bezorgd. Meermaals is er telefonisch contact geweest met Ziggo en steeds is er toegezegd dat de oorspronkelijke order geannuleerd was.Inmiddels zijn we weer een paar weken verder en is het, ondanks alle toezeggingen, nog steeds niet opgelost. Met als hoogtepunt afgelopen kerstavond, toen kregen mijn ouders allerlei bevestigingsmailtjes van Ziggo over "Safe Online" en "Wifispots".
Na inloggen op MijnZiggo blijkt er inmiddels Internet + Vastbellen opgeleverd te zijn:
Voor alle duidelijkheid... mijn ouders hebben de aanvraag drie weken al geannuleerd. En daarbij kun je je afvragen of dit überhaupt nodig was aangezien ze nooit een bevestigingsmail hebben gehad (het bestelproces was vastgelopen) en de 14 dagen bedenktijd nooit zijn ingegaan.
Op 24 december dus maar gebeld met Ziggo. We kregen een zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Maar die kon niks voor ons doen. Ze kon de diensten in elk geval niet verwijderen uit het abonnement van mijn ouders.
Ik begrijp niet goed waarom het bij Ziggo zo moeilijk is om een fout in hun administratie hersteld te krijgen. Het heeft mij al uren aan telefoongesprekken gekost, nog los van alle frustratie, onmacht en woede. Mijn ouders wilden eigenlijk juist overstappen van Telfort naar Ziggo met internet en bellen maar zijn nu heel erg huiverig geworden hiervoor.
Serkan Ziggo , leg mij nou eens uit waarom dit zo moeizaam gaat en hoe dit opgelost kan worden.