Als je elk jaar in aanmerking wilt komen voor korting/aanbieding dan is overstappen zeker iets wat loont. Dit geldt niet alleen voor providers maar ook voor energiemaatschappijen. Een welkomsactie zoals elke nieuwe klant in het begin krijgt, kan ik je niet aanbieden als je al een abonnement hebt. Je staat er uiteraard helemaal vrij in om met ons te bellen en te vragen of er een mogelijkheid is voor een korting, niet geschoten is altijd mis.
Aansluitkosten/activatiekosten betaal je alleen als er nieuwe apparatuur jouw kant op komt. Je betaald dit voor het verzenden en administratief omzetten van je pakket. Wijzig je het pakket zonder dat er apparatuur jouw kant op komt dan worden deze kosten niet in rekening gebracht.
hanslemmen61 wrote:
En dan als je in mijn Ziggo gaat kijken en je begint met overstappen komt wel het misleidende dat je het pakket er gratis bij krijgt, om vervolgens bij verder gaan met overstappen weer weg te halen.
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt, als je vind dat er wat verkeerd aangegeven staat of niet klopt. Laat het dan gerust weten (en/of voeg een screenshot toe) zodat ik het aan de juiste afdeling door kan geven als feedback.