hanslemmen61

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanpassen van abonnement naar duurder waarom krijg ik niet zie onderstaande?

toen alles invulde stond er dat ik power promise voor € 0,00 kon krijgen

Gratis extra's 

Power Promise 0,00

  • Wifis can
  • Supersterk modem
  • Monteur

Overal in huis perfecte wifi t.w.v. 249.

 

het pakket is geleverd maar zonder de Gratis 3 smart Wifiboosters t.w.v. 149,-

 

mag ik vragen waarom? Het stond er wel tot ik het bevestigd had. 

 

 

4 Reacties 4
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @hanslemmen61 en welkom op de Community! 

Ik kan mij voorstellen dat je ervan staat te kijken als op de bevestiging wel de wifiboosters staan maar je ze vervolgens niet ontvangt.

Het allereerste scherm wat je krijgt, zorgt ervoor dat je de juiste aanbieding te zien krijgt. Ik heb hieronder een screenshot voor je toegevoegd. Kies je voor ‘Ja’ bij de eerste vraag dan zal de aanbieding met de wifibooster weg worden gehaald. Kies je voor ‘nee’ dan zal je de aanbieding zien op onze website en op de bevestiging van je bestelling maar ons systeem herkend je als bestaande klant waardoor je deze niet geleverd krijgt. 

 

hanslemmen61
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus als ik het goed begrijp als je al jaren bij Ziggo bent kun je beter opzeggen om vervolgens weer opnieuw klant worden bij Ziggo om in aanmerking te komen voor dat pakket. Het  nieuwe abonnement is net zo duur voor een nieuwe klant dan wel als je al klant bent.

Aansluitkosten krijg je toch als je overstapt op een duurder abonnement. 

En dan als je in mijn Ziggo gaat kijken en je begint met overstappen komt wel het misleidende dat je het pakket er gratis bij krijgt, om vervolgens bij verder gaan met overstappen weer weg te halen. 

is toch jammer allemaal toch?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je moet dan minimaal 6maanden geen klant zijn geweest. Dat is bij zo goed als alle providers hetzelfde.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Als je elk jaar in aanmerking wilt komen voor korting/aanbieding dan is overstappen zeker iets wat loont. Dit geldt niet alleen voor providers maar ook voor energiemaatschappijen. Een welkomsactie zoals elke nieuwe klant in het begin krijgt, kan ik je niet aanbieden als je al een abonnement hebt. Je staat er uiteraard helemaal vrij in om met ons te bellen en te vragen of er een mogelijkheid is voor een korting, niet geschoten is altijd mis. 

Aansluitkosten/activatiekosten betaal je alleen als er nieuwe apparatuur jouw kant op komt. Je betaald dit voor het verzenden en administratief omzetten van je pakket. Wijzig je het pakket zonder dat er apparatuur jouw kant op komt dan worden deze kosten niet in rekening gebracht.

hanslemmen61 wrote:

En dan als je in mijn Ziggo gaat kijken en je begint met overstappen komt wel het misleidende dat je het pakket er gratis bij krijgt, om vervolgens bij verder gaan met overstappen weer weg te halen. 

 

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt, als je vind dat er wat verkeerd aangegeven staat of niet klopt. Laat het dan gerust weten (en/of voeg een screenshot toe) zodat ik het aan de juiste afdeling door kan geven als feedback. 

Uitgelicht topic