HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Bindit mocht het toch niet goed zijn op de volgende factuur dan corrigeren wij het voor je 🙂
Bij mij werden de films ook gefactureerd. Net met een medewerkster gesproken, zij vertelde mij dat ik
elke keer als ik een film kijk zelf met ziggo moet bellen om het te crediteren. Dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn?
Als ik de brief goed begrijp zou dat bedrag automatisch op 0,00 moeten komen te staan toch?
Ik mag nog 2 films kijken.
Dit kan echt niet de bedoeling zijn misschien dat@Anne H Ziggo of@Lycke Ziggo hier even na kan kijken. Te bizar voor woorden eigenlijk wat de helpdesk medewerker als oplossing voorschotelt. Je krijgt iets gratis dan is het ook gratis conform de brief die je gekregen heb. Dan moet het niet zo zijn dat de klant achter zijn geld moet gaan. Waarschijnlijk zit er iets niet goed in het klantensysteem qua facturering. De Ziggo mods kunnen dieper in het klantensysteem kijken en komen zeker met een bevredigend antwoordt.@Anne H Ziggo of @Lycke Ziggo zou je ook voor mij willen kijken of het bij mij in het achterliggend systeem wel goed zit ook ik heb zo,n brief gehad voor 3 gratis films. Ga zeker niet nu een gratis film bestellen en dan bij eerste factuur er achter aan moet bellen. Graag uitsluitsel voor@Yasupancake en voor mij@Hans.W Nog een tip @Yasupancake zet even in je profiel je postcode en huisnummer alleen toegankelijk voor Ziggo mods dan kunnen zij het gelijk oppakken in het klantensysteem.
Hallo@Hans.W de laatste update is dat wij het technisch niet voor elkaar krijgen om de 3 films gratis in te regelen. De kosten voor de bestelde gratis film gaan dus helaas niet automatisch naar € 0,00. Wanneer iemand contact opneemt vergoeden wij de bedragen. Er is over het hoofd gezien dat deze 3 gratis films een kado zijn ter compensatie van eerdere ongemakken. Dat moet van a tot z geregeld zijn, met een strikje erom.
Ik ga er intern voor zorgen dat dit hogerop op de agenda komt. Want er bestaan ook mensen die de factuur niet maandelijks checken, deze mensen komen er niet achter dat ze de 3 gratis films alsnog betaald hebben. Dat is niet bepaald een kado.
Lees je dit topic en heb je ook 3 gratis films gekregen via de brief?
Bestel gerust 3 films de komende tijd. Zodra er 3 maal een gehuurde film op de factuur staat plaats je in dit topic een bericht. Ik check dan of je de brief hebt gehad en vergoed in 1 keer de 3 bestelde films. In je Community profiel moet je je postcode en huisnummer correct hebben ingevuld. Vergeet ook niet van je film te genieten 😉
Bindit wrote:
Mijn vraag is Ziggo heeft fout gemaakt en wil dat weer herstellen met onderstaande bericht.
Gister dacht ik nog o ja kan nog film kijken, film uitgezocht Alita: Battle Angel kost €5,99 en dacht die is gratis, totdat ik vandaag op mijn account keek , Totaal extra kosten: €5,99 afgeschreven. Niet gratis dus.
Wat is er fout gegaan.
Beste mevrouw, meneer
Door een fout in ons administratiesysteem heeft u in juni en/of juli een factuur met een te laag bedrag ontvangen. We gaan dit herstellen.
Wat gaan we doen
Op de factuur die u in augustus ontvangt trekken we alles recht. U betaalt dan uw normale abonnementskosten, plus de kosten die we eerder nog niet in rekening hebben gebracht. Hierdoor gaat u helaas meer betalen dan gebruikelijk.
Gratis Ziggo On Demand-aanbod
We vinden het echt vervelend dat dit is gebeurd en daarom maken we het graag een beetje goed: we bieden u drie gratis bestellingen aan uit ons Ziggo On Demand-aanbod. Ga in uw menu naar ‘Movies & Series’ en vervolgens naar ‘Huren’. Binnen dit aanbod kiest u drie films of afleveringen van series gratis, u hoeft dan dus geen huurkosten te betalen. Dit aanbod geldt van 15 augustus 2019 t/m 14 augustus 2020.
Let op: tijdens het bestellen van de film of aflevering van de serie ziet u wel de normale huurprijs, op uw factuur zal deze uiteindelijk voor € 0,00 te zien zijn.
Fijne dag,
Helaas bij ons nu ook zo. We hebben 1 film gekeken en die staat ook direct op de factuur van november die vandaag binnen gekomen is.
Waar gaat dit dan mis.. elke keer moet er achteraf gecrediteerd worden. wat een puinhoop bij de administratie van Ziggo.
Ik vindt dit erg vervelend. We betalen genoeg per maand om netjes volgens de gemaakte afspraken behandeld te worden.
@ziggo Graag een oplossing. want ik heb dit weekend weer een film gehuurd en die verwacht ik volgende maand niet weer op de factuur. Als je wat beloofd moet je het ook na kunnen komen en niet elke keer weer sorry zeggen..
@MolBoven je bericht staat het antwoord van Ziggo en hoe dit op te geven voor een vergoeding.
Lees je dit topic en heb je ook 3 gratis films gekregen via de brief?
Bestel gerust 3 films de komende tijd. Zodra er 3 maal een gehuurde film op de factuur staat plaats je in dit topic een bericht. Ik check dan of je de brief hebt gehad en vergoed in 1 keer de 3 bestelde films. In je Community profiel moet je je postcode en huisnummer correct hebben ingevuld. Vergeet ook niet van je film te genieten 😉
Raar dat dit via de community moet worden geregeld. Als mensen niet door hebben dat ze toch voor de films hebben betaald, hebben ze Ziggo zelfs verrijkt. Dat is nog eens een goedmakertje!
Be rt wrote:
@MolBoven je bericht staat het antwoord van Ziggo en hoe dit op te geven voor een vergoeding.
Lees je dit topic en heb je ook 3 gratis films gekregen via de brief?
Bestel gerust 3 films de komende tijd. Zodra er 3 maal een gehuurde film op de factuur staat plaats je in dit topic een bericht. Ik check dan of je de brief hebt gehad en vergoed in 1 keer de 3 bestelde films. In je Community profiel moet je je postcode en huisnummer correct hebben ingevuld. Vergeet ook niet van je film te genieten 😉
Ja Leuk Bert,
Dit heb ik gelezen na dat ik de factuur heb gehad. en nu heb ik 2 films gehuurd verdeeld over 2 facturen en dan nog ergens 1 te goed. wat een gedoe en dit moet bij de klant vandaan komen. Het gaat mij om de omslachtigheid. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het om te draaien. eerst een credit van 3 films a 6 euro doen en dan maar afwachten of de films gehuurd worden. Dit was meer service geweest. We betalen elke maand al behoorlijk veel...
Anne H Ziggo wrote:
Hallo@Hans.W de laatste update is dat wij het technisch niet voor elkaar krijgen om de 3 films gratis in te regelen. De kosten voor de bestelde gratis film gaan dus helaas niet automatisch naar € 0,00. Wanneer iemand contact opneemt vergoeden wij de bedragen. Er is over het hoofd gezien dat deze 3 gratis films een kado zijn ter compensatie van eerdere ongemakken. Dat moet van a tot z geregeld zijn, met een strikje erom.
Ik ga er intern voor zorgen dat dit hogerop op de agenda komt. Want er bestaan ook mensen die de factuur niet maandelijks checken, deze mensen komen er niet achter dat ze de 3 gratis films alsnog betaald hebben. Dat is niet bepaald een kado.
Lees je dit topic en heb je ook 3 gratis films gekregen via de brief?
Bestel gerust 3 films de komende tijd. Zodra er 3 maal een gehuurde film op de factuur staat plaats je in dit topic een bericht. Ik check dan of je de brief hebt gehad en vergoed in 1 keer de 3 bestelde films. In je Community profiel moet je je postcode en huisnummer correct hebben ingevuld. Vergeet ook niet van je film te genieten 😉
Hi @Anne H Ziggo
Zou je voor mij ook even kunnen kijken 🙂 Heb een tijdje geleden de eerste gehuurd, en afgelopen week de andere 2.
Hi @Titus
Met alle liefde neem ik een kijkje voor jou!
Op de factuur van 15 mei, 12 juni en jouw laatste factuur van 14 juli zijn geen kosten berekend voor het bestellen van een film via On Demand. Nu is het zo dat het verbruik altijd 1 maand later wordt gefactureerd. De komende factuur van 14 augustus kan ik nog niet inzien. Wil je deze te zijner tijd downloaden in Mijn Ziggo en controleren? Mocht er onverhoopt een film zijn berekend, dan gaan we die voor je vergoeden. Geef me dan gerust een seintje.
Cecilia Ziggo wrote:
Hi @Titus
Met alle liefde neem ik een kijkje voor jou!
Op de factuur van 15 mei, 12 juni en jouw laatste factuur van 14 juli zijn geen kosten berekend voor het bestellen van een film via On Demand. Nu is het zo dat het verbruik altijd 1 maand later wordt gefactureerd. De komende factuur van 14 augustus kan ik nog niet inzien. Wil je deze te zijner tijd downloaden in Mijn Ziggo en controleren? Mocht er onverhoopt een film zijn berekend, dan gaan we die voor je vergoeden. Geef me dan gerust een seintje.
Thanks! Ik heb nog even nagekeken, en ik zie toch echt extra kosten op de factuur van 12 juni, die niet (geheel) zijn weggehaald op de factuur van 14 juli.
Op de nieuwe factuur van 14 augustus staan de meest recente 2 zoals verwacht 🙂
Ah, je hebt helemaal gelijk, @Titus ! Ik heb ze nu alle 3 voor je vergoed, dat komt in mindering op de eerstvolgende factuur
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.