chemilanfinneli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 abbonnementen waarvan 1 onterecht

Er werden voor 2 verschillende klanten nrs. en bijbehorende kosten bij mij in rekening gebracht, de één uiteraard terecht echter het andere klanten nr dat ook volledig op mijn naam stond maar niet door mij is aangemaakt.  en op een postcode in Utrecht en niet behorend aan mij gezien ikzelf in het oosten woon.

Werd ook van mijn rekening afgeschreven en ik ontving er zelfs mail over. Het bedrag heb ik gestorneerd. en daarna contact met Ziggo hierover gehad. Ze hebben mijn rekening nr losgekoppeld van het onterechte klanten nr maar toch kreeg ik in mail de aanmaning van het gestorneerd bedrag. wederom contact gehad met Ziggo en ze hebben het onterechte klanten nr opgeheven dat wil zeggen stop gezet. 

 

waar ik mij over verbaas is hoe het in godsnaam mogelijk is in deze digitale tijd waarin we leven dat er geen geautomatiseerd systeem is die herkent dat er iets mis is. en daarmee veel ellende bespaart voor beide partijen.  Hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand of jullie een relatie koppelen aan mij… Of er wordt fraude gepleegd. of jullie systeem bevat fouten.

 

Ik kreeg als antwoord van Ziggo dat mocht er een deurwaarder aan mijn deur komen ik kan aantonen dat ik niks met dat andere klanten nr te maken heb. Echter is het maar de vraag of die deurwaarder dan wel zijn zaken op orde heeft. en zelf al doorheeft dat hij bij de verkeerde postcode aan de deur staat.

 

PS. 

ik werk al jaren voor de zelfde werkgever en heb een prima inkomen. echter door privé omstandigheden heb ik in de schuldsanering gezeten waar ik inmiddels een jaar uit ben. Maar gezien die situatie kan ik nu dus nog wel in serieuze problemen komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemiddag @chemilanfinneliza4ffr

Ik schrik van je bericht en ik snap heel goed dat je je zorgen maakt en hier vragen over hebt. Als er online een abonnement wordt besteld dan vult de aanvrager alle gegevens zelf in. Dat het de gegevens overeen komen met jouw gegevens doet niet direct alarmbellen rinkelen. Het gebeurt namelijk vaker dat 1 klant meerdere abonnementen afneemt op verschillende adressen.

Gelukkig heb je een email hierover ontvangen en direct actie ondernomen door contact met ons op te nemen. Als je graag wilt dat ik dubbel check of alles is opgezegd en in juiste banen loopt, stuur dan gerust het juiste en foute klantnummer in een privébericht dan duik ik erin.

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@Lycke Ziggo kan jij wat betekenen?

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@chemilanfinneliza4ffr  staan uw NAW gegevens in uw profiel?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemiddag @chemilanfinneliza4ffr

Ik schrik van je bericht en ik snap heel goed dat je je zorgen maakt en hier vragen over hebt. Als er online een abonnement wordt besteld dan vult de aanvrager alle gegevens zelf in. Dat het de gegevens overeen komen met jouw gegevens doet niet direct alarmbellen rinkelen. Het gebeurt namelijk vaker dat 1 klant meerdere abonnementen afneemt op verschillende adressen.

Gelukkig heb je een email hierover ontvangen en direct actie ondernomen door contact met ons op te nemen. Als je graag wilt dat ik dubbel check of alles is opgezegd en in juiste banen loopt, stuur dan gerust het juiste en foute klantnummer in een privébericht dan duik ik erin.

Uitgelicht topic