JacqueSter

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go app geeft aan dat ik een abonnement moet hebben

Ik kan ook de Ziggo Go app niet meer gebruiken sinds gisteren. Krijg de melding dat ik een abonnement moet hebben. Heb gisteren mijn abonnement geupgraded.
Oud: tv compleet, internet Z1 (al jaren) via Humax 5200c
Tussenstap: movies en series XL opgezegd vorige maand
Sinds gisteren: overgestapt op internet complete, TV Max en mediabox XL

Films via de tv (on demand) doen het allemaal weer prima, echter de ZIGGO App geeft aan dat ik een abonnement moet hebben.
Kan het zijn dat mijn nieuwe abonnement nog niet helemaal is doorgezet?
Morgen komt met de post de nieuwe Mediabox XL en modem, ga ik dan meteen installeren en ontkoppel de Humax 5200C.
Iemand een idee waarom mijn ziggo Go app aangeeft dat ik een abo moet hebben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi JacqueSter en Peterwe, geldt voor jullie beiden dat dit probleem net na een abonnementswijziging speelt?

Ziggo GO is een van de laatste diensten die wordt bijgewerkt bij een wijziging, daardoor kan het voorkomen dat je op TV (via de Mediabox) al wel de rechten hebt voor je nieuwe abonnement en op Ziggo GO nog niet.

Binnen uiterlijk 24u zou dit vanzelf opgelost moeten zijn. Is dat bij jullie ook het geval?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Peterwe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde met de ziggo go app. Mijn t.v. abbonement compelete is niet zichtbaar wel mij fox sport abbonement eredivisie.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi JacqueSter en Peterwe, geldt voor jullie beiden dat dit probleem net na een abonnementswijziging speelt?

Ziggo GO is een van de laatste diensten die wordt bijgewerkt bij een wijziging, daardoor kan het voorkomen dat je op TV (via de Mediabox) al wel de rechten hebt voor je nieuwe abonnement en op Ziggo GO nog niet.

Binnen uiterlijk 24u zou dit vanzelf opgelost moeten zijn. Is dat bij jullie ook het geval?
JacqueSter
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Mark,

Ja klopt bij mij. Ik heb mijn abo geüpgraded vd week. Ik wacht nog ff af en anders laat ik t weten. Dank voor de snelle reactie!
Rickske

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben momenteel ruim 3 weken ziggo interactieve tv en internet. Vandaag willen wij tv kijken via de Go app op de laptop, echter geeft de Go app aan dat wij geen abonnement hebben of niet het juiste. Wij zien hierover op het forum meerdere berichten. De reactie vanuit ziggo hierop is dat het abonnement nog niet volledig is geactiveerd. Geldt dat in ons geval ook?

J&R
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Rickske, in jouw geval lijkt er iets anders aan de hand te zijn. Ervaar je momenteel nog problemen met Ziggo GO?

Check in Mijn Ziggo of je daar wel de juiste abonnementen ziet die je nu afneemt bij ons. Check daarna of je in Ziggo GO ook met dezelfde gebruikersnaam bent ingelogd als in Mijn Ziggo.

Als je per ongeluk met een oud account inlogt zie je geen actieve abonnementen en klopt de melding dus ook voor dat account.

Uitgelicht topic