Een gevalletje weten dat je iets afneemt, elk jaar snelheid omhoog en daarna de prijs. Dat is toch wat iedereen weet en kan weten bij dienstverlenende bedrijven. Daarnaast veranderen ook de namen van abonnementen bijna elk jaar bij Ziggo en kan me dan voorstellen dat je niet meer weet wat je afneemt.
Je bericht:
Je mag het voorleggen aan de moderator, maar ik verwacht niet dat hier vanuit Ziggo een oplossing voor komt.
Beetje jammer dat je dan hier wel je klacht komt doen maar deze mensen niet even de kans wilt geven om je verder te helpen. Je zegt bij voorbaat al dat ze niets voor je doen. Sorry
Hlu2, de moderatoren doen hier heel veel voor mensen. Soms niet zoals men het zou willen zien, want ze kunnen geen ijzer met hun handen breken, maar helpen doen ze altijd!
Daarnaast beetje jammer van je laatste paar regels. Eigenlijk zeg je dat je wilt verhuizen naar een andere provider, maar toch ook weer niet wilt omdat Ziggo zo goed is. Je wilt gewoon korting omdat de prijs nu flink omhoog is gegaan en/of een oplossing. 250/25 is best een mooi bedrag voor 60,- euro. Daar teken ik wel voor
😉Hoe dan ook, geef de moderator de kans je te helpen en zeg niet dat deze niet met een oplossing zal komen. Er is al een melding gemaakt, heb ik gezien, dus heb geduld. Wie weet ben je straks toch wel een gelukkige Ziggo klant geworden
😛 🙂