Vraag

Wat gebeurt er met de maandelijkse abonnementskosten na de gratis upgrade naar mediabox next?


De upgrade naar de Mediabox Next die ik aangeboden krijg is gratis.
Dat is mooi.
Maar wat gebeurt er met mijn abonnementskosten?
Gaan die omhoog?
Of misschien wel omlaag 😉?

Graag feitelijke reacties (die niet beginnen met "volgens mij").

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +8
Feitelijk reageren is lastig als je de feiten natuurlijk niet weet... Bijv. welk abonnement je nu hebt en naar wat voor abonnement je gaat..eventueel. Kan goed zijn dat je abonnement helemaal niet wijzigt, als je bijv. al alles-in-één compleet of Max hebt.

Maar goed, dat is 'volgens mij'... omdat de feiten er niet zijn.
Reputatie 7
Heb je geen mail gehad met informatie erin?
Als het goed is heb je een mail ontvangen waarin staat wat er met je abonnement gebeurd. Heb je die niet ontvangen dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er met je abonnement gebeurd.

Zie ook deze topic:
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402/index34.html#post390390
Badge +3
De upgrade naar de Mediabox Next die ik aangeboden krijg is gratis.
Dat is mooi.
Maar wat gebeurt er met mijn abonnementskosten?
Gaan die omhoog?
Of misschien wel omlaag 😉?

Graag feitelijke reacties (die niet beginnen met "volgens mij").


Volgens mij heeft u een mail ontvangen met een bestel overzicht, hierin staan als het goed is de kosten van de upgrade (19,95) doorgestreept. In de kolom er naast staan de maandelijkse kosten (vermoedelijk 0).
Zie vooral:
https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/nieuwe-mediabox-ander-abonnement-38795
Als je all-in-1 Complete of Max hebt: er gebeurt niks als je het Next aanbod accepteert.
Voor de huidige standaardpakketten, zie:
https://www.ziggo.nl/pakketten

Als je bv een Combinatie-abo hebt: TV-Start of TV-Complete samen met Internet-Max, en je wilt Internet-Max behouden, moet je gaan bijpassen.
Wat heb je? Dat kan een speciaal abo zijn uit het verleden. Waar dit ongeveer gelijk aan is, is iets lastiger te bepalen. Ziggo is afwijkende abo's aan het saneren.

Combinaties maken kan nu nog wel op de Ziggo Site of bij Mijn Ziggo, maar niet meer voor de Next. Op de Ziggo Site voor een nieuw abo:
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

Zelf heb ik TV-Start icm Internet-Max.
Han

Reageer