Vraag

Waarom betaal je als bestaande klant meer voor een pakket dan een nieuwe klant?


En voor de duidelijkheid: dan bedoel ik niet de introductiekorting. Maar na enig zoekwerk ontdek je dat je bij uitbreiding van je abonnement uiteindelijk toch meer geld kwijt bent....

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +8
bijvoorbeeld?
Reputatie 7
Badge +22
Bij uitbreiding van je abonnement meer gaan betalen klinkt mij niet heel erg vreemd in de oren.
Reputatie 6
Badge +8
Je moet ook de titel lezen, maar een voorbeeld blijft uit...
Reputatie 7
Badge +23
Als je een pakket samenstelt dan krijg je de korting bij Ziggo voor een periode, daarna wordt de normale prijs gehanteerd als jij je Abonnement Max/Max doet dan betaal je de volle prijs.

Ziggo probeert gewoon klanten binnen te halen en gelukkig is het Abonnement per maand aanpasbaar ( Ik weet niet of dit het eerste jaar ook zo is )

Maar zoals @youriy en @Jan F. graag even voorbeeld geven dan kan er op ingehaakt worden.
Reputatie 7
Hey @Topoel . Welkom hier!
Ik begrijp niet helemaal waar je de informatie vandaan haalt dat nieuwe klanten minder zouden betalen voor hun abonnement. Je hebt een internet Max en TV Complete abonnement en betaalt hiervoor hetzelfde als nieuwe klanten zouden betalen.

Ook ik ben dus heel erg benieuwd waar je deze stelling op baseert. Zien we je snel terug? 🙂
Mijn laatste factuur bleek niet te kloppen. Ik heb contact gehad het de klantenservice en er wordt nu een bedrag gecrediteerd. Zodoende.

Reageer