Beantwoord

Verhuizing door geven via de site werkt niet!! (error 500)


Hoi,

ik wil graag mijn verhuizing doorgeven, zodat ik volgende week kan genieten van jullie aanbod.
Echter het deel van verhuizing doorgeven ligt er uit bij Ziggo.
Hoe kan ik het nu doorgeven?

al vast bedankt voor het antwoord.
icon

Best beantwoord door Denekamp 17 november 2018, 18:02

Inmiddels contact gehad en als het goed is is de verhuizing doorgegeven, heb alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je kan chatten of even bellen

https://www.ziggo.nl/chat

1200 Gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.


0900-1884
Reputatie 7
Goedemiddag Denekamp,

Welkom op de Ziggo Community! De gebruikers denken gelukkig al goed met je mee 🙂

Heb je inmiddels al contact gehad met de Ziggo klantenservice of kunnen wij je verder ondersteunen? We zien je reactie graag tegemoet.
Inmiddels contact gehad en als het goed is is de verhuizing doorgegeven, heb alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen.
Reputatie 7
Goedemorgen @Denekamp,
Als je wilt dat ik de verhuizing nogmaals ga controleren, dan mag je mij een privébericht sturen met je adresgegevens en kan ik het voor je nakijken.
Serkan Ziggo schreef:

Goedemorgen @Denekamp,
Als je wilt dat ik de verhuizing nogmaals ga controleren, dan mag je mij een privébericht sturen met je adresgegevens en kan ik het voor je nakijken.



Ben net klaar met overhuizen, en het lijkt nu al te werken allemaal. Heb Wifi en normaal t.v.
Dus het werkt allemaal.