Dennisderks1983

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verhuizen maar 1,5 maand woon in bij mijn ouders,wat te doen

Ik ga per 17juni uit mijn woning en ga per 1 augustus in nieuwe woning,in tussentijd ga bij mijn ouders wonen,kan ik dan mijn abbenoment gewoon door laten lopen en 3 dagen voor 1 augustus adreswijziging doen,of kan de volgende bewoner van mijn oude huis dan geen abbenoment pakken op mijn oude adres.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Dennisderks1983 . Je kunt je abonnement gewoon "aanhouden" in de tijd dat je bij je ouders woont. Opzeggen/meenemen zijn natuurlijk ook opties. Ik weet niet of je nog een lopend jaarcontract hebt en/of een e-mailadres van Ziggo dat je wilt behouden?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Dennisderks1983 . Je kunt je abonnement gewoon "aanhouden" in de tijd dat je bij je ouders woont. Opzeggen/meenemen zijn natuurlijk ook opties. Ik weet niet of je nog een lopend jaarcontract hebt en/of een e-mailadres van Ziggo dat je wilt behouden?
Dennisderks1983
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi lycke,ja wil alles gewoon behouden,maar de volgende bewoner kan gewoon zijn eigen abbenoment dan op dat adres gebruiken,aangezien mijn abbenoment nog op dat adres loopt tot dat bij mijn ouders weer weg ben en in mijn nieuwe huis ga.

Uitgelicht topic