fundiving

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vaste telefonie toevoegen

Al vele jaren ben ik Ziggo gebruiker. Ik ben onlangs (2 weken geleden) via de verkoop afdeling overeengekomen dat mijn nieuwe abonnement, ingaande vanaf 1-7-19, de eerste 3 maanden €29,95 kost. Ik had er echter voor gekozen om vaste telefonie te laten vervallen. Nu, bij nader inzien, wens ik toch graag vaste telefonie voor €1 per maand extra, met behoud van de korting. Via de chatfunctie kon men mij op 19-5 niet verder helpen, na eerst lange tijd aan de chat te hebben gezeten. De dame adviseerde mij om te bellen. Ik heb 20-5 gebeld met ziggo. De jongedame wist totaal hoe zij mij moest helpen. Na 30 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding maar verbroken. 20-5 weer gechat, annebel kon me eveneens niet concreet helpen. Abonnementsverhogingen gaan makkelijker dan een vaste telefonie weer toevoegen. Ik ben er klaar mee
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi fundiving, ik lees in de notities inderdaad het verslag van de verschillende contacten. Jammer dat het elke keer niet lukte om dit voor elkaar te krijgen.

Het komt erop neer dat de originele bestelling geannuleerd moet worden (deze kunnen we namelijk niet aanpassen) en daarna de juiste bestelling moet worden ingevoerd.
Annuleren is geen probleem, dat kan ik ook (net als mijn collega's), maar de juiste bestelling mét de beloofde korting kan alleen ingevoerd worden door de afdeling die bevoegd is om deze kortingen te geven. Daar was het erg druk toen je belde (vandaar de lange wachttijd) en via Chat kunnen we je daar niet naartoe doorverbinden.

Wat nu? Jij hoeft niets meer te doen. Ik annuleer de huidige bestelling en neem contact op met desbetreffende afdeling om dit voor je te regelen, je ziet de bevestiging van de juiste bestelling spoedig verschijnen in je mailbox!

Edit 21-5: Het is vanochtend helemaal geregeld!

Bekijk in context

8 Reacties 8
fundiving
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
of is er nog een oplossing?
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Ik denk dat het sneller gaat als u even contact opneemt met de telefonische helpdesk. Dit is een klanten forum waar wij elkaar proberen te helpen.
fundiving
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Weisselberger wrote:
Ik denk dat het sneller gaat als u even contact opneemt met de telefonische helpdesk. Dit is een klanten forum waar wij elkaar proberen te helpen.

Dank je wel, echter had ik al gebeld, vandaar
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik vermoed dat een Ziggo moderator je wel kan helpen.
Zij komen op werkdagen langs in ieder topic.
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Is dit niet iets wat je kan aan/uit zetten in 'Mijn Ziggo'?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi fundiving, ik lees in de notities inderdaad het verslag van de verschillende contacten. Jammer dat het elke keer niet lukte om dit voor elkaar te krijgen.

Het komt erop neer dat de originele bestelling geannuleerd moet worden (deze kunnen we namelijk niet aanpassen) en daarna de juiste bestelling moet worden ingevoerd.
Annuleren is geen probleem, dat kan ik ook (net als mijn collega's), maar de juiste bestelling mét de beloofde korting kan alleen ingevoerd worden door de afdeling die bevoegd is om deze kortingen te geven. Daar was het erg druk toen je belde (vandaar de lange wachttijd) en via Chat kunnen we je daar niet naartoe doorverbinden.

Wat nu? Jij hoeft niets meer te doen. Ik annuleer de huidige bestelling en neem contact op met desbetreffende afdeling om dit voor je te regelen, je ziet de bevestiging van de juiste bestelling spoedig verschijnen in je mailbox!

Edit 21-5: Het is vanochtend helemaal geregeld!
fundiving
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb vanochtend een annulering en een nieuwe bestelling binnengekregen, waarvoor dank.
In de mail staat Internet en TV, echter geen vaste telefonie. Ik neem aan dat dit er wel bij zit?
vriendelijke groet
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
fundiving wrote:
Ik heb vanochtend een annulering en een nieuwe bestelling binnengekregen, waarvoor dank.
In de mail staat Internet en TV, echter geen vaste telefonie. Ik neem aan dat dit er wel bij zit?

Graag gedaan, ook namens mijn collega die de bestelling opnieuw heeft ingevoerd. Deze heb ik vanochtend ook zelf even gecontroleerd en Telefonie zit er zeker nog bij inbegrepen!

Uitgelicht topic