In dit topic heb ik de discussie gevoerde over mijn oude Z1 naar alleen een upgrade naar 200/20 zonder randapparatuur. https://community.ziggo.nl/abonnement-153/z1-internet-naar-z2-kan-niet-meer-28473
Vandaag toch maar overstag gegaan i.v.m. thuiswerken. Om e.e.a in werking te zetten moest ik, vanwege de oudheid van mijn Z1 pakket, contact opnemen met de klantenservice. Het gesprek verliep probleemloos, de vinkjes waren (te) snel op de juiste plaats gezet, totdat ik over een korting begon... Oh meneer wat jammer dat u nu over korting begint, ja ik had u een leuke aandiening kunnen doen maar dat kan niet meer, de keuze is al verwerkt..... Het gesprek is op een vriendelijke manier beëindigd. Wel jammer van de korting uiteraard... Groot was mijn verbazing in de mailbox, een bevesiging van mijn order plus activatiekosten en wordt ik als nieuwe klant gezien.... Dank Ziggo!!
Mijn tip: Begin eerst over korting, maak dan een keuze voor het pakket, en geef aan dat je als klant geen activatie-kosten wilt betalen.