Okitrooy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vaarwel Ziggo

Na ruim 10 jaar UPC/ Ziggo einde contract.
Heb het helemaal gehad met Ziggo.
Komen afspraken niet na, ben het beu om me telkens weer opnieuw te moeten verantwoorden.
Elke keer worden er beloftes gedaan, maar worden nooit nageleefd.
Elke keer krijg je een andere medewerker en die moet weer het archief in om alles na te kijken.
De maand erop word e.e.a aangepast en de maand daarop is het weer mis.
Heb compleet boekwerk met uitgewisselde emails, maar bij Ziggo kan waarschijnlijk in dit digitaal tijdperk niets worden gearchiveerd.
Vorig jaar in Juni toezegging gehad dat er door verschillende fouten van Ziggo mijn abbo voor een jaar lang niet zou worden veranderd.
Paar weken geleden mijn Movies en Series XL weer uit mijn zenderpakket gedondert. En zo gaat het al jaren.
Ga het nu bij KPN proberen
1 Reactie 1
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Veel succes!

Uitgelicht topic