1
Vraag
2
Reacties
Willem10000

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Te hoge rekening na aanschaf mediabox

Wij kregen een Media box Next aanboden, Als een van een selecte groep. Er zou niets aan het contract veranderen en de nieuwe box zou ook nul kosten geven en zou ook gratis geïnstalleerd worden. Het installeren heb ik zelf gedaan.
Nu 1 maand later de factuur ontvangen. €34 hoger dan normaal. Met klantenservice gebeld.
Reden was overstap naar nieuwe box. Was maar voor 1 maand. Na 3 keer te hebben gezegd dat er geen extra kosten zouden zijn ging de dame van klantenservice ruggespraak houden. Er zou een systeemfout zijn met betrekking tot de nieuwe abonnees met Mediabox next. Vervelend is het wel te meer omdat ik al gereageerd heb op een mail waarin stond dat het abonnement werd beëindigd omdat ik de oude box retourneerde.
Ik moest de mail maar als niet verzonden beschouwen. Ik constateer dat er wel erg vaak systeemfouten zitten in de systemen van bv Ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem10000
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het niet anders dan bij jou. Alleen heb ik geklaagd over de rekening die te hoog was. Tijdens het aanmaken van een case is per abuis alles weer terug gezet naar oude niet meer in bezit zijnde Mediabox XL. Nu een te hoge rekening en geen tv zenders meer.
Gelukkig ben ik gebeld door de HR Lenferink van Ziggo die eea weer gaat oplossen. Ook komt er een vergoeding vanwege de vele fouten die door Ziggo zijn gemaakt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Willem10000
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat vervelend dat je deze ervaring op dit moment hebt. Wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken wat er nu aan de hand is en wat de afspraken waren. Zelf weet ik, omdat ik nu ook over ben gestapt naar een Next abonnement, dat mijn huidige contract volledig komt te vervallen en dat ik een Next abonnement krijg.

Ik weet dus niet wat je had en waarvoor je nu hebt gekozen en daarom lijkt het me handiger om dit aan een moderator van Ziggo over te laten. Deze kunnen voor je in het systeem kijken en zien welke afspraken er zijn gemaakt. Je hoeft nu verder niets te doen, ik ga een melding voor je maken en dan komt er vanzelf een moderator langs om je te helpen.

Wil je dan toch nog wel een fijn weekend wensen.
Willem10000
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij is het niet anders dan bij jou. Alleen heb ik geklaagd over de rekening die te hoog was. Tijdens het aanmaken van een case is per abuis alles weer terug gezet naar oude niet meer in bezit zijnde Mediabox XL. Nu een te hoge rekening en geen tv zenders meer.
Gelukkig ben ik gebeld door de HR Lenferink van Ziggo die eea weer gaat oplossen. Ook komt er een vergoeding vanwege de vele fouten die door Ziggo zijn gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic