Patrick1977

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prijsverhoging / opzeggen tot wanneer

Ik zie net een bericht op op rtl nieuws dat er weer een prijs verhoging aan zit te komen.
Nu lees ik ook dat jaar contracten dan kunnen worden opgezegd. Ik heb nog geen mail gehad maar geld dit ook voor mij deze prijsverhoging? Ik heb ziggo de kan gegeven om mij tegen een lager bedrag toch te blijven behouden in januari
als de prijs verhoging ook voor mij geld zeg ik mijn abonnement nu toch echt op. kunt u mij vertellen tot wanneer je kosteloos kan opzeggen aangezien 1 juli al dicht in de buurt komt?

mvg patrick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Opzeggen mag altijd gratis per datum waarop de wijziging in gaat, ongeacht hoeveel/weinig tijd er tussen de mail en ingangsdatum zit.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Zodra je per mail of post bericht hebt gekregen dat je een abo verhoging krijgt, kun je via de gebruikelijke kanalen je abo opzeggen.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Opzeggen mag altijd gratis per datum waarop de wijziging in gaat, ongeacht hoeveel/weinig tijd er tussen de mail en ingangsdatum zit.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Patrick1977
Ik heb daar een heel leuk artikel over gevonden.
Mooi overzicht van wat de kosten gaan zijn en wat je moet doen als je wilt stoppen:
https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/miljoenen-huishoudens-contractvrij-door-prijsverhogingen
tasso

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben zo klaar met die verhogingen van Ziggo.
Weet 2,50 erbij voor........ ? het standaard verhaaltje weer. Beter en sneller netwerk blabla.
Mijn ziggo gaat de deur uit kijk toch nooit tv en internet kan ik ook bij een andere provider vandaan halen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
tasso
Gelijk overstappen naar andere Provider. Kun je op een ander Forum gaan klagen over de jaarlijkse prijsverhoging.
tasso

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh
Haha nooit geklaagd over ziggo maar nu ben ik klaar met die prijsverhoging.
Jij moet vooral blijven zitten waar je zit en blijf vooral elke keer die prijsverhoging en smoesjes slikken waarom het nu weer nodig is.
Succes gast en op naar de volgende 2.50 euries ?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik hoop dat hanh zit waar hij zit, is een waardevol persoon die mensen graag op weg helpt met goede tips en truc's, daar kunnen mensen nog veel van leren.

De prijsverhoging daar kon je op wachten, afgelopen jaar is er geen verhoging geweest en het moet toch ergens vandaan komen, en door die verhoging kan Ziggo weer investeren in het Netwerk, betere apparatuur, betere diensten en service.

Ja het heeft wel effect en die gratis decoders moeten toch ergens van betaald worden.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Patrick1977 welkom op de Community, en zo te lezen is het meteen een vaarwel. Jammer! Wanneer je geen TV kijkt dan leveren wij eigenlijk altijd al meer dan waar je eigenlijk behoefte aan hebt. Zonde! Een prijswijziging is een goed moment om daar even bij stil te staan.

In de persoonlijke berichtgeving die jij als klant ontvangt staat meteen vermeld dat je kan opzeggen, en hoe je kan opzeggen. Dat regelen we altijd netjes met elkaar.

Uitgelicht topic