Gesloten

overgestapt naar Ziggo i.v.m verhuizing Factuur klopt niet

Ik ben i.v.m. een verhuizing over gestapt naar Ziggo. abonnement aangevraagd per 1 mei ( dit is ook de datum dat wij ons nieuwe huis gaan betrekken ). Krijg ik nu al een factuur met daarop berekend van 2 t/m 30 april en van 1 t/m 31 mei incl. activatie kosten.Er wordt geadverteerd dat er tijdelijk geen activatie kosten worden berekend.??

Ik heb proberen te bellen en na vele malen eindelijk vanochtend om 8 uur iemand aan de lijn gekregen die mij kon mededelen dat zij niets voor ons kan doen , Eerst zal Ziggo het bedrag innen en daarna ( hopelijk ) het teveel betaalde terug storten dat is de procedure. Ik vraag haar, als jij nu bij de bakker 1 brood besteld en hij berekent er 2 en zeg jou dat dat volgende maand wel gecorrigeerd gaat worden pik je dan dan ? toen bleef het stil !!!! Het meisje herhaalde dit is de procedure. Ik vertelde haar dat mijn procedure het volgende is: ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb afgenomen en als het bedrag is afgeschreven zal ik het direct storneren en wacht dan de reactie van Ziggo af. Ik heb altijd KPN gehad nooit geen problemen ervaren, NU AL SPIJT VAN ZIGGO

5 Reacties

Ze zullen het gewoon netjes terugstorten, hebben ze bij mij ook gedaan.
Wellicht een beetje geduld hebben?
Joeyc92, het wordt inderdaad opgelost
Reputatie 3
Badge
Welkom op de Community, ronros58!

Dit is bepaald geen vliegende start. :( Is het helemaal netjes afgehandeld naar aanleiding van je contact met de klantenservice?
Er zijn mij dingen toe gezegd , ik ga ervan uit dat het wordt opgelost.

Overigens niet via de normale klanten services die weten en kunnen helemaal niets. Sorry dat ik zo bot ben maar dat is mijn ervaring.
Reputatie 3
Badge
Daar ga ik dan ook vanuit.
Jammer te horen dat dit jouw ervaring is met de klantenservice. Voor nu sluit ik dit topic gezien er een oplossing is geboden en ruim ik deze later op.
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics