Marius1951

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt maar niet opgezegd

Ben in mei afgelopen jaar klant bij t-mobile geworden, heb al eerder bij ziggo aangemeld dat ik wilde overstappen. kwamen dus met een aanbieding met een behoorlijke korting op mijn bestaande pakket. Door mij geaccepteerd en tevens door ziggo. Wisten ze dit dus ruim 6 maanden in het duister te laten, waardoor ik dus in feite gewoon geld verloor. Uiteindelijk werd ik moe van het getouwtrek van Ziggo na vele mails en telefoontjes en stapte over naar t-mobile. In mei afgelopen jaar dus!!!! Krijg ik vandaag een telefoontje van ziggo, dat er een achterstand in betaling is van 266 euro , vanaf december!! Nooit eerder enig bericht en/of aanmaning ontvangen, buiten dat, ik was al geruime tijd weg bij ziggo. Weer eens een bewijs van onkunde die bij ziggo de boventoon voert.! Zowel administratief als in klantvriendelijkheid/service!
1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Marius1951 . Welkom op de Ziggo Community.
Ik heb van je bericht even een nieuw topic gemaakt, omdat dit een op zich staand verhaal is. En poeh, ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt van ineens een telefoontje over een achterstallige betaling.

Vreemd genoeg zie ik helemaal geen uiteindelijke opzegging op je klantnummer staan. En ik zie dat het contact over je abonnement via een andere partij gaat, waardoor je wellicht geen andere berichten over betalingen en dergelijke gehad hebt.
Hoe dan ook lijkt er een hoop door elkaar te lopen en is het ontzettend belangrijk dat zaken op orde worden gesteld.

Zou je mij een privebericht willen sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum? Dan bespreken we daar de verdere details en gaan we samen op zoek naar de oplossing.

Uitgelicht topic