Vraag

Opzeggen Kabel TV abonnement


  • dvt
  • Liefhebber
  • 10 reacties
Goedendag,

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Ik had het formulier vorige week ingevuld, maar ik heb nog geen reactie gehad.
Als ik de klantenservice bel krijg ik te horen dat de wachttijd langer dan 8 minuten is. Ik heb er geen zin in om zo lang te wachten.

Kan een moderator hier de opzegging laten verwerken?

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @dvt,
Je kan ook de klantenservice bereiken door je terug te laten bellen. Kijk op deze pagina van Opzeggen en laat je nummer achter. Dan bellen ze je terug!!

Overigens, op de pagina van de klantenservice kan je ook chatten (rechts onderin beeld)

Dat is nog makkelijker en sneller dan hier op een moderator wachten.
Reputatie 6
Hey @dvt.
Ik zou je graag helpen met je opzegging. Helaas heb je in je profiel geen gegevens opgenomen waarop ik je in onze systemen kan vinden.

Zoals @Energieboy ook al aangeeft, kan je je telefoonnummer op www.ziggo.nl/opzeggen achterlaten om door de opzegafdeling gebeld te worden. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, adviseer ik je dit 🙂.

Geef je ons een update wanneer het wel/niet gelukt is?

Reageer

    Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics