FrankDanielle

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Next i.c.m. TV Start en Internet Max

Wanneer is dit mogelijk? Het verbaast me erg dat je de Next wel kunt krijgen met Complete en Max abo maar niet met een zelf samenstellen abo.

Ik heb geen behoefte aan tig TV zenders die ik toch niet kijk en vaste telefonie. Ik heb wel behoefte aan snel internet.

Kortom, is er een manier om als vaste klant de Next box te ontvangen met TV Start en Internet Max en zonder bellen?

Of kan ik een maandje Internet Max met TV Complete nemen en vervolgens de laatste downgraden naar TV Start?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey FrankDanielle . De Mediabox Next behoort bij een TV Complete abonnement. Bij TV Complete zitten geen extra zenders, maar wel opties als opnemen, pauzeren, terugkijken en dergelijke. Vergelijk het met de Mediabox XL (Horizon), die was ook beschikbaar vanaf Complete.
Je kunt nu juist wel de Next bestellen bij "zelf samenstellen". TV Start betekent echter een standaard mediabox of CI+ module.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey FrankDanielle . De Mediabox Next behoort bij een TV Complete abonnement. Bij TV Complete zitten geen extra zenders, maar wel opties als opnemen, pauzeren, terugkijken en dergelijke. Vergelijk het met de Mediabox XL (Horizon), die was ook beschikbaar vanaf Complete.
Je kunt nu juist wel de Next bestellen bij "zelf samenstellen". TV Start betekent echter een standaard mediabox of CI+ module.
FrankDanielle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie. Ik snap je reactie maar ik hoef geen opnemen, pauzeren, terugkijken en dergelijke. Ik wil wel de beste beeldkwaliteit en in de toekomst 4k uitzendingen. Dat moet, lijkt mij, ook kunnen met TV Start. Kortom, waarom is de Next box daar niet mogelijk?

Ik heb nu een CI module maar daarvan is de beeldkwaliteit een stuk minder helaas.
Vortex1337

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
FrankDanielle wrote:
Ik wil wel de beste beeldkwaliteit en in de toekomst 4k uitzendingen. Dat moet, lijkt mij, ook kunnen met TV Start. Kortom, waarom is de Next box daar niet mogelijk?

Ik heb nu een CI module maar daarvan is de beeldkwaliteit een stuk minder helaas.


Ja dat is mogelijk met een CI+ module kijk je naar de beeld kwaliteit van de TV zelf, dus dan moet je een betere TV kopen. Ook is er nog geen enkele TV zender die 4k uitzend, dus dat duurt nog wel even. Waarschijnelijk dat F1 als eerste in 4k komt.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er komen geen 4k Zenders. Er zijn wel On-demand 4k streams via het Internet beschikbaar via de Next. Nog niet zoveel, maar dat gaat veranderen in de loop der tijd.
Een voorbeeld.
Als je naar de Zender Love Nature HD gaat kijken op de Next met een 4k-TV dan wordt overgeschakeld op een 4k Live stream via het Internet.
Als je geen Next + 4k TV hebt, dan vindt die omschakeling niet plaats en kijk je naar de Zender Love Nature HD.

Andere 4k bronnen via de Next.
Netflix App (aardig wat ihb eigen produkties; hoogste abo nodig). Soms via Youtube en Vimeo Apps. Enkele Films als je het On-demand onderdeel van Movies & Series XL pakket gebruikt van Ziggo.

Uitgelicht topic