Beantwoord

Movies & Series XL films bestellen?

Goedendag iedereen,

Ik twijfel op welke online service ik ga abonneren, Ziggo Movies & Series XL of Netflix. Om mijn keuze te kunnen maken wil ik onder andere nog weten hoe het in zijn werk gaat om bv. een film te kijken via Ziggo Movies & Series XL. Op de Ziggo website lees ik dat je een film moet bestellen en dan pas na één uur of zelf na één dag pas kan kijken:

Deze 'kijk vertraging' lijkt mij niet wenselijk. Ik wil namelijk op de avond zelf beslissen welke film ik wil kijken en dit per direct kunnen doen.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het kiezen en kijken van een film of serie in Ziggo Movies & Series XL te werk gaat? Zit hier inderdaad die 1 uur of 1 dag vertraging op, of kan het per direct? Ik heb geen digitale box van Ziggo, maar ben van plan Ziggo Movies & Series XL via de Ziggo GO app op mijn smartphone middels Chromecast naar mijn TV te casten.

Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Best beantwoord door youriy 10 januari 2019, 18:36

Je leest het verkeerd. Als je dit extra abonnement bestelt kun je meestal binnen een uur van dit abonnement gebruik maken. Een film bestellen gaat natuurlijk direct.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +8
Je leest het verkeerd. Als je dit extra abonnement bestelt kun je meestal binnen een uur van dit abonnement gebruik maken. Een film bestellen gaat natuurlijk direct.
Reputatie 5
Badge +12
^ Wat youriy zegt.

Daarnaast verschilt het aanbod tussen Netflix en Movies & Series XL. Netflix heeft (naar mijn idee) meer modernere titels, maar Movies & Series XL heeft dan weer een hoop titels van HBO die Netflix niet heeft. Gelukkig zijn ze beide maandelijks opzegbaar, dus uitproberen is het devies 🙂
Ja als ik net nu lees , lees ik het inderdaad anders.

Dat wordt beide eens uitproberen :-)

Dank je voor de reacties.