1
Vraag
2
Reacties
h.lourenssen

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en Series XL pakket de-activeren

Hallo,

We hebben ivm het kijken naar Game of Thrones het Movies en Series XL pakket ingeschakeld. Dit zou per maand weer opzegbaar zijn.
Nu probeer ik dat via mijnziggo uit te schakelen, maar ik kan het vinkje niet uitzetten.
Het bestellen was super eenvoudig, maar het uitschakelen niet.
Moet dit perse telefonisch gebeuren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Gevonden! Je hebt momenteel een tv Max abonnement. Dit is in feite hetzelfde als TV Complete, uitgebreid met Movies en Series XL. Maar omdat het dus in dit geval TV Max is (en niet Complete uitgebreid met..), wordt het gezien als onderdeel van je abonnement, in plaats van een los zenderpakket. Dit maakt dat je over moet naar TV Complete, om Movies en Series XL op te zeggen.

Zal ik het voor je aanpassen? 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Hoi Lourensen,

Lukt het ook niet via deze link en dan doorklikken naar extra zenders beheren?
h.lourenssen
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dan staat erbij vermeld dat dit standaard in ons pakket zit, terwijl dit wel apart op de factuur staat en we dit 6weken geleden apart aangevraagd hebben a 11,95 per maand.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey h.lourenssen . Je zou het via mijnZiggo moeten kunnen uitzetten/aanpassen. Ik kijk graag even met je mee (en kan het hier ook voor je opzeggen, als je wilt), maar je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je klantnummer kan vinden. Als je je postcode en huisnummer in je profiel zet, ga ik voor je aan de slag 🙂
h.lourenssen
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn profiel aangevuld.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Gevonden! Je hebt momenteel een tv Max abonnement. Dit is in feite hetzelfde als TV Complete, uitgebreid met Movies en Series XL. Maar omdat het dus in dit geval TV Max is (en niet Complete uitgebreid met..), wordt het gezien als onderdeel van je abonnement, in plaats van een los zenderpakket. Dit maakt dat je over moet naar TV Complete, om Movies en Series XL op te zeggen.

Zal ik het voor je aanpassen? 🙂
h.lourenssen
Topicstarter
Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het nakijken! Dat is wel vreemd, want ik heb het pakket als extra aangevraagd, niet als wijziging op het totaal pakket.
Als je verder alles het zelfde blijft, maar movies en series xl komt te vervallen dan is het fijn als je dat wil aanpassen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Regel ik! Je ontvangt vandaag de bevestiging per mail 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic