Diana Helms

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moet ik oude apparatuur inleveren? En is mijn contract daadwerkelijk ook stopgezet?

Diana Helms is mijn naam en Mijn huistelefoonnr is vandaag omgezet naar een andere provider en volgens de mail is het contract opgezegd. Is dat daadwerkelijk ook zo?? Moet ik de apparatuur terug sturen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Apparatuur met Ziggo of Upc logo moet altijd terug tenzij anders vermeld. Je krijgt het in bruikleen en bij het terug sturen voorkom je boete proceduren. Ik kan vragen aan moderator of ze retourdoos willen sturen en kijken of alles is stopgezet voor de gerust stelling.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Apparatuur met Ziggo of Upc logo moet altijd terug tenzij anders vermeld. Je krijgt het in bruikleen en bij het terug sturen voorkom je boete proceduren. Ik kan vragen aan moderator of ze retourdoos willen sturen en kijken of alles is stopgezet voor de gerust stelling.
Diana Helms
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Apparatuur met Ziggo of Upc logo moet altijd terug tenzij anders vermeld. Je krijgt het in bruikleen en bij het terug sturen voorkom je boete proceduren. Ik kan vragen aan moderator of ze retourdoos willen sturen en kijken of alles is stopgezet voor de gerust stelling.


Super graag doorgeven aan een moderator!!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik heb het voorgelegd en gevraagd of ze ook even kijken of alles is stopgezet. Omdat het weekend is, kan het even duren, maar er komt een moderator langs in dit topic.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Als alleen uw vaste telefoon is opgezegd kunt u dat lezen in de bevestigingsmail. Als u verder internet en TV van Ziggo blijft houden hoeft er geen apparaat retour.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Diana Helms . Welkom hier
Ik zie dat je vast bellen abonnement bij ons per 21 januari opgezegd is, maar al je andere diensten niet. Hiervoor loopt dus momenteel nog een actief abonnement en daarvoor heb je nog gewoon je apparatuur nodig.

Ben je met al je diensten overgestapt? In dat geval raad ik je aan zo snel mogelijk je abonnement op te zeggen, zodat je niet nog langer met dubbele kosten zit. Mocht je samen willen kijken wat er gebeurd is en wat er gedaan moet worden, hoor ik het graag. Dan neem ik even contact met je op :-).
Diana Helms
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Diana Helms wrote:

Lycke Ziggo wrote:
Hey Diana Helms . Welkom hier
Ik zie dat je vast bellen abonnement bij ons per 21 januari opgezegd is, maar al je andere diensten niet. Hiervoor loopt dus momenteel nog een actief abonnement en daarvoor heb je nog gewoon je apparatuur nodig.

Ben je met al je diensten overgestapt? In dat geval raad ik je aan zo snel mogelijk je abonnement op te zeggen, zodat je niet nog langer met dubbele kosten zit. Mocht je samen willen kijken wat er gebeurd is en wat er gedaan moet worden, hoor ik het graag. Dan neem ik even contact met je op :-).


Hoi,

Bedankt voor jou verhelderende antwoord. Ik heb ondertussen aanvraag gedaan om op te zeggen. Dinsdag wordt ik gebeld.

Groet diana
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Houd het even in de gaten, na dinsdag zien de moderators ook in hun systeem wat er is besproken. Als er nog iets is in de komende tijd, dan kan je altijd hier terecht.

Uitgelicht topic