Bfapost

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misleid

Ik heb via een aanbieding Ziggo genomen ik de ban dat ik het zelfde kreeg als mijn vriendin een xl box .ik krijg thuis ci+ kaart daar zaten kabels bij voor een box paste niet op mijn tv 20 euro kosten moeten maken om tv te kunnen kijken wie compenseert dat ??? Of waar ken ik die kosten verhalen
3 Reacties 3
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
In plaats van eerst kosten te maken en achteraf te vragen, had je wellicht beter eerst de helpdesk kunnen bellen. Die hadden dan gratis een kabel gestuurd.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Bfapost
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Daarnaast snap ik ook even niet wat je met kabels moet als je een CI+ kaart hebt ontvangen? Als je online kijkt en een abonnement kiest dan staat daar duidelijk bij of je een CI+ module krijgt of een Mediabox XL. Mocht je dan geen box binnen krijgen, wat je wel had verwacht, dan bel je toch even met de klantenservice van Ziggo.

Dit lijkt me zo ie zo nog steeds de beste manier, ook nu je dit hebt. Want ik begrijp dat je graag een box wilt en geen CI+? Verder is het laatste deel ook weer onduidelijk omdat je het toch weer over een box hebt. Wat heb je nu eigenlijk echt ontvangen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Bfapost . Welkom hier en welkom bij Ziggo!

Ik zie dat je een "Internet 25Mbps en TV Start (CI+ Module)" abonnement bij ons besteld hebt.
Hier zit inderdaad geen Mediabox XL bij, maar een CI+ module. Is je verteld dat er een Mediabox XL bij zou zitten? Ik neem aan dat je vriendin een ander abonnement heeft (en dus ook een ander bedrag per maand betaald) dan jij. Maar jij kunt natuurlijk ook best kiezen voor een abonnement met een Mediabox XL!

Wat je zegt over de kabels en de kosten begrijp ik niet helemaal. Kan je hier iets meer uitleg over geven? Als je wilt kan ik ook altijd nog even telefonisch contact met je opnemen. Ik hoor heel graag van je!

Uitgelicht topic