Joop 304 Welkom op de Ziggo Community.
Dat kun je wel een vervelende start met de Mediabox Next noemen. Ik heb even gekeken wat er allemaal is gebeurt en het is ook allemaal niet gegaan zoals het hoort te gaan.
Hieronder een omschrijving van wat ik allemaal zie plaatsvinden:
Je hebt je destijds opgegeven op de interesselijst van de Mediabox Next en hebt begin mei contact opgenomen met de helpdesk om de Mediabox Next ook te bestellen. Je was op dat moment nog steeds niet benaderd voor het aanbod. 7 mei is het doorgegeven aan onze klachtenafdeling en heb je de Mediabox Next ontvangen. Je hebt zelfs aangegeven dat we het klachten ticket mochten sluiten omdat de Mediabox Next een verademing was. Tot zo ver was alles goed.
Maar, wat gebeurt er op 21 mei? Je plaatst online een bestelling voor een Connect Complete/Play Max abonnement. Dat geef je ook aan in je bericht
"Nu wilden we ook de tv max erbij, en onbeperkt bellen laten vervallen." Daar gaat het mis.
De Mediabox Next is (nog) niet af te nemen in de combinatie die je hebt besteld. Je kunt kiezen uit 2 pakketten, namelijk Internet
Complete/Play Complete of
Internet Max/Play Max. De benaming van het Next pakket is trouwens ook
"Internet Complete & Play Complete Next" en omdat we nog steeds in een "test" fase zitten, is de Mediabox Next nog niet via de website te bestellen. Daardoor heb je hem mogelijk ook niet gezien. Door deze bestelling heb je weer (onbewust) een Mediabox XL aangevraagd.
Mijn collega's moeten de order en de situatie nu handmatig herstellen en er is ook aangegeven dat dit 48 tot 72 uur de tijd kan nemen. De helpdesk heeft nu het 'Internet Complete & TV Complete Next, met Movies en Series XL (als los zenderpakket) en zonder Volop Bellen voor je aangevraagd.
Ik zie dat mijn collega's er op dit moment mee bezig zijn, dus ik verwacht binnen enkele minuten/uren beeld! Sluit je de Mediabox Next weer aan? :blush: