O de Vries

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantvriendelijkheid ziggo

Wij hebben al jaren de horizonbox en horizonbox extra en ook de nodige keren een andere box ivm storingen met de horizonbox.
Maar onze ervaring is dat elke gewisselde box vroeger of later ook weer zijn eigen problemen heeft. [beeld of geluids problemen, niet meer willen opstarten of ventilator die overmatig lawaai maakt ]
Ook meerdere keren een monteur over de vloer gehad die aangeeft signaal is goed dus box niet goed .
sinds vorig jaar augustus op die manier dus weer een andere horizonbox gekregen wat in het begin redelijk goed leek toen 1x geluid moeten synchroon moeten stellen maar na een aantal maanden dit weer moeten doen hierna moest dit steeds vaker hierover in januari contact gehad met de helpdesk van ziggo
Toen werd mij verteld hou nog even vol want we gaan binnenkort over op een nieuwe mediabox.
Maar in maart was het weer zo erg dat ik weer contact met de helpdesk heb gehad toen werd er tegen mij gezegd meneer ik zet u op de lijst voor de nieuwe mediabox dan krijgt u volgende week waarschijnlijk deze al.
omdat het nu zo is dat we bijna na elke keer opstarten het geluid weer moeten bijstellen nog een paar keer contact gehad maar we krijgen maar geen niet de zo genoemde betere nieuwe mediabox terwijl we bij elke contact worden verzekekerd dat dat de oplossing is voor ons.
Nu vragen wij ons af moet het echt zo ver komen dat we ziggo opzeggen ivm het niet leveren van het toegezegde mooi beeld en GELUID wat niet elke keer moet worden bijgesteld.
Ook vind ik het niet netjes om klanten zolang aan het lijntje te houden met beloftes die niet worden nagekomen.
Zijn wij de enige of is dit beleid bij ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De Klantenservice/Helpdesk moet in dit geval voorzichtig zijn met uitspraken die ze niet kunnen na komen.

Het klopt dat de Media Box Next wordt uitgerold in fases en daar krijg je vanzelf bericht over in de email, Postvak In of Ongewenste Map/Spam.

Het is vervelend als een Media Box XL niet werkt en dat wil je uit eindelijk toch wel, maar het kan ook gebeuren omdat de Media Box XL in voorraad zijn, dat deze gewoon nog worden omgewisseld.

Heb even geduld en wacht de email af.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
De Klantenservice/Helpdesk moet in dit geval voorzichtig zijn met uitspraken die ze niet kunnen na komen.

Het klopt dat de Media Box Next wordt uitgerold in fases en daar krijg je vanzelf bericht over in de email, Postvak In of Ongewenste Map/Spam.

Het is vervelend als een Media Box XL niet werkt en dat wil je uit eindelijk toch wel, maar het kan ook gebeuren omdat de Media Box XL in voorraad zijn, dat deze gewoon nog worden omgewisseld.

Heb even geduld en wacht de email af.

Uitgelicht topic