1
Vraag
2
Reacties
maaikemiss

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn abonnement een aantal maanden pauzeren?

Ik ben een aantal maanden nauwelijks aanwezig op de locatie waar ik Ziggo heb. Ik wil daarom mijn abonnement pauzeren. Ik zie nergens op de website terug of dit mogelijk is.
Wie weet of dit mogelijk is en hoe is dit moet aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.

Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.

Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:

- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum

- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum

- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Leg de vraag eens voor via chat. https://ziggo.nl/chatten
Mogelijk heeft de medewerker daar een oplossing.
Horen we hier nog even de afloop?

Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Die vraag is al enkele malen eerder gesteld en het antwoord is altijd dat dat niet mogelijk is.
Wel kun je tijdelijk het goedkoopste abonnement proberen te nemen zodat je minder kosten hebt, maar dat ligt ook aan een eventuele duur van je contract.
maaikemiss
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah die chatfunctie had ik nog niet gevonden. Handig! Het kan inderdaad niet helaas...:(
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Je hebt het in elk geval geprobeerd.:wink:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo maaikemiss, welkom op onze Community.

Inmiddels ben je via de chat geïnformeerd en weet je dat je je contract niet tijdelijk kunt bevriezen.

Als je niet meer aan een contractperiode vastzit, kun je natuurlijk wel opzeggen en later opnieuw klant worden. Dat doen we wel eens vaker bij mensen die bijvoorbeeld voor werk of studie een bepaalde periode in het buitenland zijn.

Houd er rekening mee dat het wél gevolgen heeft voor een aantal belangrijke zaken:

- je e-mailadres vervalt binnen 6 maanden na de opzegdatum

- je telefoonnummer wordt binnen 2 maanden vrijgegeven na de opzegdatum

- je Vodafone + Ziggo gratis extra's komen te vervallen na de opzegdatum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic