mvegmond04

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Humax en Netflix

Hallo allemaal, Ik heb een Humax Tv-ontvanger die echt niks kan met Netflix. Kan ik over naar een CI+ module zonder dat mijn huidige abonnement exceptioneel in kosten stijgt en overweg kan met mijn Netflix account?
4 Reacties 4
bschroeder

Level 7
  • 179Posts
  • 12Oplossingen
  • 23Likes
Helaas, een CI+ module kan niets met Netflix. Daarvoor heb je een app op je smartTV nodig of de Mediabox XL.
Een alternatief is de Google Chromecast voor €39 of de UHD versie voor €79.
mvegmond04
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmm een SmartTv voor Netflix aanschaffen gaat me te ver. Alleen met een duurder abonnement kan ik aan een Mediabox XL komen? Ik begin aan Netflix omdat Movies en series te weinig aanbied. Nu stream ik al via Google Chromecast, het werkt, maar ideaal is het niet.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Een ander alternatief is de Humax TV+H3. Met de HUMAX TV+ H3 maak je van elke TV een Smart TV! Kijk Netflix, Videoland, Uitzending gemist en nog veel meer gewoon op je TV. Werkt handiger dan een Google Chromecast. Je hebt geen Smartphone nodig. Is wel een kleine investering van € 99,00 maar goedkoper dan een nieuwe tv. Zie: https://myhumax.info/product/humax-tv-h3/?gclid=EAIaIQobChMI0_ii5L3e1gIVUDPTCh2SqwtbEAAYASAAEgJ6zPD_BwE
mvegmond04
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een soort 'standalone chrome cast'
dank u

Uitgelicht topic