Vera223

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

horizon GO app

Als ik GOT wil kijken in de horizon GO app geeft die aan dat ik het juiste abbonoment niet heb. Terwijl ik dit wel heb en op de tv wel kan kijken hoe krijg ik dit ook aan in de app?
7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom Vera223 op de Community,

Heb je een nieuwe abonnement of iets afgesloten bij Ziggo, dan kan het 24 uur duren voor dat deze gegevens bekend zijn in de Ziggo Go app.

Wat is er veranderd, we zien graag je bericht.
Vera223
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee er is niks veranderd.. zelfde abonnement en op de tv werkt het allemaal wel alleen niet in de app.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Vera223 . Welkom hier!
Zonde dat het niet lukt. Je wilt deze geweldige serie natuurlijk wel kunnen kijken!
Weet je zeker dat je inlogt op Ziggo GO met het abonnement/account dat bij het abonnement hoort waar de mediabox ook aan gekoppeld is?

Ik hoor graag van je! Ook wanneer het inmiddels opgelost is, zodat we de vraag hier kunnen sluiten 🙂
Vera223
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is opgelost!
Alleen kan ik nu niet inloggen in mijn ziggo account... ? wat nu?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je het even op nieuw opgestart en weer geprobeerd.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Vera223 . Goed dat het is "opgelost", maar het heeft plaatsgemaakt voor een nieuw probleem, begrijp ik. Je zegt dat je niet meer in je MijnZiggo account kunt inloggen. Hoe bedoel je dat precies? Krijg je een foutmelding?
En niet onbelangrijk; hoe heb je het opgelost?

Uitgelicht topic