Beantwoord

Hoe krijg je contact met Ziggo?


vorige week 6x en 4x vandaag gebeld, na lang wachten contact en dan halverwege gesprek wordt verbinding verbroken.
Ziggo belt nooit terug dus je mag weer opnieuw wachten en je verhaal doen.

iemand tips hoe dat te doorbreken?
zijn er kanalen waarmee je niet steeds opnieuw hoeft te bellen?

#NulService
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 27 april 2019, 12:37

@HumphreyP
Volgens mij is het je inmiddels gelukt om contact met ons te krijgen. Klopt dat?

En anders zie ik je reactie tegemoet en helpen we je graag verder.

Bekijk origineel

4 Reacties

Heb van de week een vraag gesteld via de website en werd dezelfde dag teruggebeld. Vandaag via nummer 1200 gebeld met de helpdesk en kreeg binnen 5 minuten iemand aan de lijn die niet ophing.
Reputatie 7
Badge +22
https://www.ziggo.nl/chat/ en https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
Reputatie 7
Badge +22
@HumphreyP Nog even een aanvullende opmerking. Is het een technische vraag over de diensten?
Wellicht kunnen wij mede klanten een oplossing bieden/tips geven? gr Rob
Reputatie 7
@HumphreyP
Volgens mij is het je inmiddels gelukt om contact met ons te krijgen. Klopt dat?

En anders zie ik je reactie tegemoet en helpen we je graag verder.

Reageer