Henri Mels

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis zenderpakket toevoegen ?(vodafone klant en ziggo klant)

Ik ben zowel klant van ziggo als van vodafone. Ik heb gisteren mij ziggo account samengevoegd met mijn vodafone. Dan zou je de mogelijkheid moeten krijgen om een gratis extra zenderpakket te kiezen. Ik wil graag movies en series L kiezen omdat dit mogelijk is als je klant van ziggo en vodafone bent. Maar via mijn ziggo kan ik deze opties niet aanvinken. Kan Movies en series voor mij worden toegevoegd aan mijn pakket?

Met vriendelijke groet,

Henri Mels
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ah, dat verklaart dan waarom! 'Het systeem' (lekker mysterieus) moet die 'verhuizing' nog rechttrekken, kan ook een aantal werkdagen duren 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Zit dat pakket al in uw abonnement? Welk TV pakket heeft u van Ziggo?
Henri Mels
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jan, ik heb het TV standaard pakket. Movies en series L zit nog niet in het abbonnement. Gr Henri
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De site van Ziggo is op dit punt niet helemaal duidelijk. In het zender overzicht wordt kabel TV en TV standaard aangegeven. In de keuzes die u voor het abonnement kunt maken TV Start en TV complete. Als u het TV startpakket heeft heeft u inderdaad geen Movies en Series. Wellicht kan een moderator een en ander voor u nakijken.
Henri Mels
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Jan, ik heb even naar het abbonnementsgegevens gekeken Daar staat het volgende:
internet en tv complete
movies en series
tv standaard
internet complete
safe online
mefiabix xl
kosten 63,50 per maand.

Maar movies en series kan ik niet gebruiken als ik tv kijk want als ik bijvoorbeeld Game of thrones wil kijken dan worden er kosten in rekening gebracht.
Henri Mels
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Beste Henri Mels,
Het samenvoegen (koppelen) van de Mijn Ziggo- en My Vodafone-accounts is niet nodig om de gratis extra's te ontvangen. Twee (deelnemende) pakketten van Vodafone en Ziggo op hetzelfde adres is al genoeg 🙂
Om welk Vodafone-abonnement gaat het, en wanneer zijn de abonnementen van Ziggo en Vodafone ingegaan? Ik heb 10 dagen nadat mijn Vodafone-abonnement inging een mailtje gehad dat ik de Gratis Extra's kon activeren via Mijn Ziggo.
Henri Mels
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone is ingegaan april 2018, en mijn ziggo december 2018. Ik heb het adres van mijn vodafone gisteren gewijzigd. Zag dat deze nog op mijn oude adres stond. Ik dacht dat met dit asngepast te hebben ik al de mogelijkheid zou hebben om de gratis extras te instaleren
Henri Mels
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone red essential heb ik van vodafone trouwens
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ah, dat verklaart dan waarom! 'Het systeem' (lekker mysterieus) moet die 'verhuizing' nog rechttrekken, kan ook een aantal werkdagen duren 🙂

Uitgelicht topic