1
Vraag
2
Reacties
schmidty

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gratis Extras Ziggo + Vodafone

Had vernomen van de voordeeltjes als je het samen op een adres hebt, zo gezegd, zo gedaan. Nu heb ik aan de kant van Vodafone al m'n gratis extras... maar van Ziggo nog niks gehoord (wat wel handig zou zijn om het HBO-pakket erbij te nemen nu met Game of Thrones back on the air). Wanneer mag ik dat verwachten en hoe activeer ik zo'n gratis per maand wijzigbare bonus pakket?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Sinds wanneer heb je zowel Ziggo als Vodafone?
Het kan iets langer duren voordat je de gratis extra's van Ziggo krijgt, namelijk max 4 weken.
Je krijgt een mail zodra je het pakket kunt kiezen.

Je kunt wel voor de zekerheid inloggen in je Mijn Ziggo, wie weet zie je daar dat je de gratis extra's toch al kunt activeren 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Sinds wanneer heb je zowel Ziggo als Vodafone?
Het kan iets langer duren voordat je de gratis extra's van Ziggo krijgt, namelijk max 4 weken.
Je krijgt een mail zodra je het pakket kunt kiezen.

Je kunt wel voor de zekerheid inloggen in je Mijn Ziggo, wie weet zie je daar dat je de gratis extra's toch al kunt activeren 🙂

Groet,
Evert
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes
Hoi,

Je vindt op https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/ alle informatie over de actie Gratis Extra's. Hier staat ook precies aangegeven hoe het in zijn werk gaat en wanneer je het een en ander kunt verwachten van Ziggo.
schmidty
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beide abonnementen zijn ingegaan met begin van deze maand. Vodafone heeft vrijdag al bevestigd dat de abonnementen gecombineerd op een adres staan en zag bij 't inloggen dat de perks reeds geactiveerd waren.

Ik dacht 2-1=1. 😛 Zeg maar. Dan moet Ziggo-abonnement dezelfde informatie hebben en zullen de boel wel vrijgeven... maar, schijnbaar niet dus. Als het inderdaad 'binnen 4 wkn' is zal ik mogelijk nog een beetje extra geduld moeten opbrengen. Hoop dat het eerder sooner dan later wordt i.i.g. 🙂
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Haha, ik help je mee hopen ?

Maar check even voor de zekerheid je Mijn Ziggo. Als je daar een banner ziet met dat je de gratis extra's kunt activeren, kun je daar direct Movies & Series L aanvragen 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Het is altijd lastig om te moeten wachten.
Eigenlijk zou het best veel sneller moeten kunnen, met die technieken van tegenwoordig. Maar goed, wie weet doen ze het nog handmatig 😉 😛

Als Vodafone het al goed heeft staan dan volgt Ziggo ook snel, was hier ook zo.
In ieder geval heel veel plezier met beide abonnementen en alle extra's.
schmidty
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ah, vandaag dan de bevestiging en mogelijkheid om een keuze te maken! 😄
Nice!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic