Ricardo Ehv Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Maar als ik goed lees zijn bijna alle antwoorden al gegeven.
hanh "Ze betaalden het volle pond voor een Box die het doodgewoon niet goed genoeg doet.
Dat zou ik nooit geaccepteerd hebben als ik een MediaBox XL zou hebben gehad."
Maar die heb je niet gehad, dus ga je uit van een forum waar alleen de klachten komen te staan en zelden iemand die verteld hoe blij hij met de Mediabox XL is.
Zo zal het ook worden met de Next, alhoewel ik daar al meer positieve verhalen over lees.
"De redding voor Ziggo is dat veel klanten het er kennelijk maar bij laten zitten."
Het kan ook zijn dat er veel problemen opgelost zijn na een bezoek van een Ziggo monteur zoals je op dit forum kunt lezen.
Nederlanders die het volle pond betalen voor iets wat ze niet krijgen?
Dan is het feest bij Radar, Kassa en de Consumentenbond, maar bij geen van allen veel meldingen over de Mediabox XL.