Zit al meer dan 2 jaar te klooien met de Horizon.
Constant blijft het beeld hangen, monteur (2x) erbij en nieuwe Horizon aangevraagd.
(3 a 4 keer)
Ook gevraagd naar alternatief, andere soort Box of andere mogelijkheid.
Antwoord steeds hetzelfde: alternatief is er niet. Ligt mogelijk aan bekabeling, monteur komt wel langs.
Bekabeling blijkt (na bezoek van monteur) niet de oorzaak, maar weer een andere Horizon aanvragen. Horizon wordt ook erg warm, zeg gerust heet. Ook de laatste geeft nog steeds problemen, wacht dan ook geduldig totdat nieuwe Media box uitkomt.
Nog dit jaar zeggen ze.
Nu wil mijn dochter ook graag een Media box, ondanks de problemen wil ze toch interactief (met haar nieuwe zelf betaalde smart tv voor op haar slaapkamer) TV kijken wanneer ze zelf dat wil. Inclusief opnemen/afspelen.
Dus ik via tel.nr. 1200 een extra Horizon aangevraagd voor mijn dochter. De nieuwe mediaboxen zullen dit jaar nog komen. Nee erop wachten wil mijn dochter niet, dus Horizon besteld want een ander alternatief is er niet.
Vandaag pakketje binnen gekregen, zit een Humax Media box in.
(Had ik wel eens gezien op Mijn Ziggo, maar de Horizon hoort nu eenmaal bij mijn duur pakket)
Weer 1200 gebeld, en gevraagd waarom ik de Humax toegestuurd kreeg en niet de Horizon.
Nee 2 Horizon Media boxen kan niet zeggen ze, maar opnemen kan met de Humax wel via een externe harde schijf, dit kan de Horizon weer niet. Mijn Externe schijf is 3T, veel te groot, de Humax herkent hem niet hij mag maar 500gig zijn.
Al met al ben ik en mijn dochter geen stap verder gekomen, denk dat ik alles maar moet terugsturen en mijn abonnement maar ga opzeggen.:joy: