Marcel1967

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen aansluiting Ziggo

Beste Ziggo,

Al jaren heb ik een abonnement bij Ziggo. In al die jaren zijn er een paar kleine probleempjes geweest maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Ook over de communicatie kan ik alleen maar positief zijn. Via de foon, chat of mail... altijd een snelle en correcte reactie.
Toch schrijf ik hier een bericht omdat er iets spaak loopt.

Morgen krijgen wij de sleutel van ons nieuwe appartement. Alles is goed geregeld behalve Ziggo. Via de site probeerde in een verhuizing door te geven maar het adres blijkt onbekend. Gebeld met een vriendelijke medewerker van Ziggo en die verwees me naar de bouwmaatschappij. Zij zouden het complex (90 appartementen) nog niet aangemeld hebben. Vond ik al vreemd en bleek ook niet waar te zijn. Alles is netjes aangemeld. Een andere Ziggo medewerker verwijst me nu naar Connect-Z. Een keer of 5 heb ik dit bedrijf proberen te bellen maar steeds dat bandje met "al onze medewerkers zijn in gesprek". Niet door heen te komen. Schandalig!
Nou daar zit je dan. Morgen de sleutel, over 2 weken verhuizen en dan geen internet. Nu werk ik regelmatig thuis dus dat wordt een probleem.
Andere bewoners gesproken en een aantal gaan nu maar over naar een andere provider omdat het daar wel geregeld kan worden. Nu kan ik natuurlijk ook overstappen maar dat wil ik helemaal niet. Gevalletje 'Handen in het haar'!

Is er iemand die wel een oplossing heeft?

Groet,
M.Mertens
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Hallo Marcel1967
Het is helaas een vaker gehoord probleem dat nieuwbouw niet altijd vlekkeloos verloopt bi jConnect-Z
Het bedrijf moet niet alleen zorgen dat de kabels er liggen, maar ook aan Ziggo melden dat een bepaalde postcode/huisnummer gereed is. En dat laatste gaat vaak mis met als gevolg dat het betreffende adres niet (gereedgemeld) in het systeem bij Ziggo staat er er ook geen abonnement afgesloten kan worden.
Maar hier komen dagelijks moderatoren langs, wellicht dat die iets meer kunnen betekenen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Hallo Marcel1967
Het is helaas een vaker gehoord probleem dat nieuwbouw niet altijd vlekkeloos verloopt bi jConnect-Z
Het bedrijf moet niet alleen zorgen dat de kabels er liggen, maar ook aan Ziggo melden dat een bepaalde postcode/huisnummer gereed is. En dat laatste gaat vaak mis met als gevolg dat het betreffende adres niet (gereedgemeld) in het systeem bij Ziggo staat er er ook geen abonnement afgesloten kan worden.
Maar hier komen dagelijks moderatoren langs, wellicht dat die iets meer kunnen betekenen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Dit was in 2014 ook reeds bij ons het geval, nieuwbouw huis, adres onbekend en de aannemer Smits Bouw Bedrijf die was vergeten de aansluitingen en het adres door te geven met als gevolg geen diensten per 31 januari maar op 14 februari en pas 3 maart een installateur voor de spullen.

Dit is echt een geval van pech hebben als consument zijnde. Jammer dat dit nog zoveel mis gaat.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Marcel1967 . Welkom hier!
allereest; gefeliciteerd met je nieuwe appartement. Verhuizen brengt altijd genoeg gedoe met zich mee, dan wil je hier natuurlijk niet ook nog mee zitten!

Wat Nick999 zegt klopt helemaal. Zolang de aansluitingen niet als gereed gemeld zijn bij ons (door Connect-Z), kunnen wij echt helemaal niets. De bal ligt nu dus helemaal bij Connect-Z.
Graag ga ik hier voor je achter aan; ik heb alleen geen idee over welk adres het gaat ;-). Zou je de postcode en het huisnummer in je profiel willen opnemen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Marcel1967
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Marcel1967 . Welkom hier!
allereest; gefeliciteerd met je nieuwe appartement. Verhuizen brengt altijd genoeg gedoe met zich mee, dan wil je hier natuurlijk niet ook nog mee zitten!

Wat Nick999 zegt klopt helemaal. Zolang de aansluitingen niet als gereed gemeld zijn bij ons (door Connect-Z), kunnen wij echt helemaal niets. De bal ligt nu dus helemaal bij Connect-Z.
Graag ga ik hier voor je achter aan; ik heb alleen geen idee over welk adres het gaat ;-). Zou je de postcode en het huisnummer in je profiel willen opnemen? Dan ga ik voor je aan de slag!


Hoi Lycke Ziggo,
Ik heb de postcode en huisnummer aan mijn profiel toegevoegd. Ik hoop dat je wat voor me kan betekenen.
Groet,
Marcel
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt Marcel!

Ik stuur je even een privébericht om nog wat extra gegevens door te nemen 🙂

Uitgelicht topic