Beste Ziggo,
Al jaren heb ik een abonnement bij Ziggo. In al die jaren zijn er een paar kleine probleempjes geweest maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Ook over de communicatie kan ik alleen maar positief zijn. Via de foon, chat of mail... altijd een snelle en correcte reactie.
Toch schrijf ik hier een bericht omdat er iets spaak loopt.
Morgen krijgen wij de sleutel van ons nieuwe appartement. Alles is goed geregeld behalve Ziggo. Via de site probeerde in een verhuizing door te geven maar het adres blijkt onbekend. Gebeld met een vriendelijke medewerker van Ziggo en die verwees me naar de bouwmaatschappij. Zij zouden het complex (90 appartementen) nog niet aangemeld hebben. Vond ik al vreemd en bleek ook niet waar te zijn. Alles is netjes aangemeld. Een andere Ziggo medewerker verwijst me nu naar Connect-Z. Een keer of 5 heb ik dit bedrijf proberen te bellen maar steeds dat bandje met "al onze medewerkers zijn in gesprek". Niet door heen te komen. Schandalig!
Nou daar zit je dan. Morgen de sleutel, over 2 weken verhuizen en dan geen internet. Nu werk ik regelmatig thuis dus dat wordt een probleem.
Andere bewoners gesproken en een aantal gaan nu maar over naar een andere provider omdat het daar wel geregeld kan worden. Nu kan ik natuurlijk ook overstappen maar dat wil ik helemaal niet. Gevalletje 'Handen in het haar'!
Is er iemand die wel een oplossing heeft?
Groet,
M.Mertens