Beantwoord

Dank je wel Ziggo

Dank je dat je in de meimaand van de nieuwe privacy wet mijn bankrekeningnummer omzet naar een onbekend rabobank nummer, en via automatische incasso mijn rekeningen bij iemand anders incasseert.
April nog netjes geincasserd. De maand mei werd niet afgeschreven maar staat wel in mijn ziggo als betaald.
Goed nieuws voor mij, rekening betaald maar niet door mij.
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 17 mei 2018, 09:07

Hey @cg0205. Welkom op de Community. Ik schrik een beetje van je verhaal. Wat raar dat dit zo mis gaat en dat dit ook eerder al gebeurd is! Ik duik graag je gegevens in en zoek uit wat er is gebeurd en hoe.

Zou je mij een privébericht willen sturen, zodat we het een en ander samen kunnen uitzoeken zonder dat de gegevens openbaar komen te staan?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
Als u een automatische incassomachtiging heeft afgegeven, wordt op het moment dat u bericht krijgt dat er een nieuwe factuur klaar staat de factuur op betaald gezet. Daadwerkelijke betaling vindt plaats op de datum die in de mail is genoemd. Mijn factuur van 8 mei staat ook op betaald, maar zal pas morgen, 17 mei, worden afgeschreven van mijn bankrekening.
Klopt maar wordt ander verhaal als Ziggo zelf het rekeningnummer aanpast naar een mij onbekend rabobank nummer met automatische incasso.
Aantal jaren geleden zelfde gehad en geen aanmaningen gehad, ja diegene van andere rekeningnummer die kreeg zelf incasso aan de deur, en wij werden afgesloten zonder kennisgeving.
Reputatie 7
Badge +22
@cg0205
Als dat het geval is, zit het inderdaad goed fout!
Reputatie 7
Lijkt me goed als @Lycke Ziggo hier even in kan duiken. Dit is een moderator en die kan veel meer dan wij kunnen doen als klant. Best vervelend en natuurlijk niet zoals het mag gaan, daarom zal Ziggo dit wel moeten oplossen. Heb Lycke gevraagd, hoop dat ze snel langs je topic komt om je te helpen.
Reputatie 7
Hey @cg0205. Welkom op de Community. Ik schrik een beetje van je verhaal. Wat raar dat dit zo mis gaat en dat dit ook eerder al gebeurd is! Ik duik graag je gegevens in en zoek uit wat er is gebeurd en hoe.

Zou je mij een privébericht willen sturen, zodat we het een en ander samen kunnen uitzoeken zonder dat de gegevens openbaar komen te staan?
Reputatie 7
Badge +15
Het kan ook zijn dat uw mijn ziggo account is gehackt of het wachtwoord bekend is geworden. In dat geval kan iemand bij mijn ziggo inloggen en daar het rekeningnummer wijzigen.
Reputatie 7
Nick999 schreef:

Het kan ook zijn dat uw mijn ziggo account is gehackt of het wachtwoord bekend is geworden. In dat geval kan iemand bij mijn ziggo inloggen en daar het rekeningnummer wijzigen.

Dat zou kunnen, maar gelukkig is Lycke daar om er naar te kijken. Ieder geval wel een goed punt, en moment, om het wachtwoord aan te passen. #Lekkerbezig Nick999
dank voor het aanpassen