Mark - Den Haag

Level 1
  • 190Posts
  • 5Oplossingen
  • 87Likes

Compensatie niet voor iedereen?

Afgelopen weekend was er een storing met on-demand bij Ziggo. Nu heb ik zelf ooit voor veel geld interactieve ontvangers aangeschaft en kon er dus ook geen gebruik van maken. Alleen volgens dit formulier kom ik alleen in aanmerking met zo'n mediabox XL: https://ziggo.nl/vodstoring hoe zit dat?
4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Er komen eens in de paar werkdagen Ziggo moderator voorbij in ieder topic op dit klant helpt klant forum.
Een antwoord kan dus nog vele dagen gaan duren.

Een sneller antwoord op deze vraag, past het best bij de chat.
De chatbox (24 uur/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
John M.

Level 7
  • 166Posts
  • 2Oplossingen
  • 50Likes
Ik heb middels de chat zojuist contact gehad met een medewerker van Ziggo.
Ik had het formulier ingevuld, maar vervolgens niks meer van terug gehoord.
Dus ik ben gaan informeren wat de status is.
Wat blijkt is dat de klanten die dit formulier ingevuld hebben, dit terug gaan vinden op de factuur van de maand oktober.

Ik persoonlijk vind dit minder qua communicatie vanuit Ziggo.
Netter zou zijn geweest, als je een bericht zou ontvangen vanuit Ziggo met een mededeling dat je melding is ontvangen en wat de vervolgactie is.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo jrmetz ,
in de regel wordt er vrij vlot gereageerd op een contactformulier door Ziggo, is mijn ervaring.
Waarom dit nu niet (goed) is gebeurd weten wij als forumleden natuurlijk ook niet.
Goed dat er via de chat nu wèl duidelijkheid is gekomen.
Bij Ziggo is het eigenlijk standaard dat als er tussen 2 factuurperiodes iets wijzigt dat je dat terugziet op de eerstvolgende factuur, men maakt in de regel tussentijds nooit losse facturen of creditnota's.
John M.

Level 7
  • 166Posts
  • 2Oplossingen
  • 50Likes
Hoi N.N.,

Ik heb begrip voor het feit dat er tussentijds geen losse nota's worden gemaakt.
Maar enige vorm van communicatie na het invullen van het formulier middels de website had wel op zijn plaats geweest. Zeker na zo'n langdurige storing.

Uitgelicht topic