Een paar jaar geleden is in onze buurt (net buiten het dorp) een nieuwe Ziggo glasvezelkabel aangelegd.
Toentertijd kregen alle aanwonenden (die toen nog afhankelijk waren van adsl en satelliet-tv) de gelegenheid een Ziggo-aansluiting te nemen. Vrijwel iedere bewoner heeft dat ook gedaan.
Vrijwel iedereen... maar niet de toenmalige bewoners van het huurhuis naast ons. Of men het aan de eigenaren heeft doorgegeven: ik weet het niet.
Zaak is nu dat het huis is verkocht en de huidige bewoners willen wèl graag Ziggo.
Technisch niet zo moeilijk, lijkt me, want de verdeelkast staat vrijwel voor hun deur.
De Ziggo helpdesk houdt echter vol dat zij al een aansluiting hebben, terwijl er toch echt geen groene kabel naar een AOP loopt...
Kortom: de buren en de helpdesk praten in cirkels en schieten dus niet op.
Kan een Ziggo medewerker hier zijn/haar licht eens over laten schijnen?
Mijn buren zouden er dankbaar voor zijn.