1
Vraag
2
Reacties
Minimaniac

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bol.com bon

L.S., Ik ben nu een klein half jaar abonnee van Ziggo.(vanaf 13-11-2018)
Het abonnement heb ik afgesloten via MeermetZiggo.
Ondanks diverse telefoontjes en twee emails, heb ik nog steeds mijn Bol.com bon niet mogen ontvangen.
Er worden mij allerlei beloftes gedaan, ik wordt door MeermetZiggo verwezen naar de klantenservice van Ziggo en visa versa.
Wat moet ik doen om gewoon de Bol.com waardebon te ontvangen waar ik recht op heb?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Minimaniac, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Goed dat je aan de bel trekt, maar je hebt hier veel te veel werk van. Je gaat ervan uit dat je die bon krijgt en dat is niet meer dan logisch.

Ik ben even in de situatie gedoken en ik heb daarna met MeerMetZiggo gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het niet de bedoeling was dat je weer naar ons werd verwezen aangezien zij de actie verzorgen. Ik kreeg het volgende door en daarna zou je je Bol.com bon moeten krijgen.

Stuur een mail sturen met de situatiebeschrijving en al je persoonsgegevens naar aanbieding@meermetziggo.nl Dus je adresgegevens, telefoonnummer en geboortedatum.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? Mocht het nodig zijn, dan bel ik ze uiteraard weer voor je.

We hopen snel weer van je te horen!

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik ga dit even aan een mede Super Expert voorleggen en dan misschien een moderator erbij.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Hier komt een Ziggo moderator goed van pas.
Dave- Zet jij het in het Help topic?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ga ik doen Be rt

Minimaniac ik heb je vraag aan de moderator voorgelegd en deze komt vanzelf het topic binnen. Belangrijk is even je Postcode en Huisnummer in je profiel te zetten, dit kan alleen Jij en een Moderator zien, zo kunnen ze sneller werken met het systeem.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Minimaniac, welkom hier!

Dit is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Goed dat je aan de bel trekt, maar je hebt hier veel te veel werk van. Je gaat ervan uit dat je die bon krijgt en dat is niet meer dan logisch.

Ik ben even in de situatie gedoken en ik heb daarna met MeerMetZiggo gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het niet de bedoeling was dat je weer naar ons werd verwezen aangezien zij de actie verzorgen. Ik kreeg het volgende door en daarna zou je je Bol.com bon moeten krijgen.

Stuur een mail sturen met de situatiebeschrijving en al je persoonsgegevens naar aanbieding@meermetziggo.nl Dus je adresgegevens, telefoonnummer en geboortedatum.

Houd je ons hier op de hoogte van de vorderingen? Mocht het nodig zijn, dan bel ik ze uiteraard weer voor je.

We hopen snel weer van je te horen!
Minimaniac
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allen alvast bedankt voor de reacties en de moeite.
Ik heb de email verstuurd met alle benodigde gegevens.
Nu maar afwachten of er deze keer wel gereageerd wordt.
Zodra ik meer weet, laat ik het even horen.
Minimaniac
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
L.S.,

Na deze email een vervolgens nog twee keer bericht gestuurd te hebben, hen ik 2x de belofte gekregen dat de bon verstuurd zou worden.
De eerste keer is mislukt, maar vandaag, dan eindelijk, na ruim een half jaar wachten, is mijn Bol.com waardebon binnen.
De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Poeh, dat ging niet erg soepel nee. Wel erg fijn om te lezen dat de bon nu binnen is, bedankt voor de terugkoppeling. Veel plezier ermee!
Ritalachman1973

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ik wil graag ook mijn Waarde bon ik heb die nog niet ontvangen en ik bel al twee maanden lang constant 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Ritalachman1973 Bij wie heb je de bestelling gedaan?

Bij MeerMetZiggo of bij Ziggo zelf of bij SnellerInternet of iets dergelijks?

Ritalachman1973

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij ziggo zelf 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Ritalachman1973 Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik was al even voor je aan de slag gegaan! @Ritalachman1973 Ik sta in contact met een andere afdeling die hier meer over kan vertellen. Zodra ik wat hoor, hoor je van mij! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Ritalachman1973!

Sorry dat je nu pas wat hoort maar ik moest even in contact komen met de juiste afdeling. We wachten deze week nog af voor de voucher, hij zou deze week moeten komen. Als dat niet het geval is, stuur ik gelijk een mail naar diegene waar we nu direct mee in contact staan.


Ik zie dat er ook contact is geweest met mijn collega's via de ZiggoApp of andere kanalen, zullen we afspreken het contact via hier te laten lopen? Zo worden er geen dubbele handelingen uitgevoerd! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hey @Minimaniac!

Ik zie dat er geen contact meer is geweest hier. Heb je de voucher ondertussen ontvangen? Ik hoop het! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic