Gesloten Sticky

Black Friday Deal!

Reputatie 3
Black Friday = Koopgekte!

Het is bijna zover, de Black Friday Deal! Het Amerikaanse fenomeen 'Black Friday' heeft in Nederland inmiddels voet aan wal gezet. De dag na Thanksgiving is voor de koopjesjager het hoogtepunt van het jaar. De meeste mensen genieten dan lekker van een vrije dag, de vele winkeliers gooien de deuren open en stunten met de prijzen. Daarom wordt het gezien als het startschot voor de kerstaankopen. Resultaat: complete koopgekte! Nu passen de kerstaankopen rond deze tijd misschien wat minder in ons straatje aangezien Sinterklaas nog over de daken wandelt, maar het woord "aanbieding" doet wel lekker Hollands aan😌

Wat staat er te gebeuren?

Vanaf aankomende nacht 0.00 uur (24 november 2017) gaan de spreekwoordelijke deuren open. De superdeal is geen eendagsvlieg! De actie loopt maar liefst tot en met maandag 27 november! Daarna keert de rust weer terug en gaan we op ons gemak verder met lootjes trekken, gedichtjes schrijven en jute zakken verstoppen.

Hoe en wat?

De aanbieding van Ziggo is inmiddels bekend! Heb je nog geen internet van Ziggo? Dan kan jij de superdeal tekenen. Daarmee betaal je met je 3-in-1 of 2-in-1 pakket de komende 6 maanden € 29,95. Dat is toch niet verkeerd? Je vindt hier alle actievoorwaarden.

Volg de superdeal op de voet via onze speciaal in het leven geroepen actiepagina🕵🏼

Ik heb al internet van Ziggo. En nu?

Heb je al internet van Ziggo? Dan gaan we over op plan B, want het feest is nog niet over!
Zoals je weet werken we samen met Vodafone. Uiteraard is Vodafone ook van de partij tijdens Black Friday. Benieuwd naar de deals? Kijk dan snel op de Vodafone Black Friday actiepagina.

Als klap op de vuurpijl pak je de Gratis Extra's van Vodafone en Ziggo ook nog eens mee. Wie wil dit nou niet?

***Bericht aangepast op 24-11-2017 door moderator***

36 Reacties

Reputatie 2
Badge +3
Ik heb op een ander forum van webcare begrepen dat deze aanbiedingen alleen gelden voor nieuwe klanten.
Hier komen over het algemeen toch bestaande klanten?
Inderdaad, of mogen bestaande klanten ineens wel meedoen?

edit: Zie geen speciale voorwaarden vermeld staan...
Reputatie 3
Badge +8
Helaas lijkt het tot zo ver alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten krijgen zo te zien geen korting of aanbieding.
Dom dit bericht eigenlijk hier te posten aangezien alleen bestaande klanten zowat hier komen en vind het echt onzin dat die actie opnieuw niet voor bestaande klanten geld... maar wel een nieuwe klant een rot start geven waarin fout op fout op fout op fout wordt gestapeld.
Reputatie 4
Badge +9
Waar staan die acties dan?
Als ik van de intropagina doorklik naar de vergelijkingssite zie ik gewoon de normale prijzen staan, alleen bij zakelijk staan de actieprijzen.
En als het alleen voor nieuwe klanten is is het inderdaad zinloos om het hier aan te kondigen, want hier zijn alleen maar bestaande klanten.
Ons een beetje blij maken met een dooie mus, waardeloos.
als je doorklikt vanuit overstappen zal je deze actie wel tegen komen..

https://www.ziggo.nl/overstappen/

eigenlijk is het dus: ziggo.nl - vergelijken - service/overstappen - black friday - korting.

maar dan heb je ook wat! 😉
N.N. schreef:

Ons een beetje blij maken met een dooie mus, waardeloos.

Ik dacht inderdaad ook laat ik eens kijken.
Valt weer lekker tegen deze actie.
Reputatie 4
Badge +9
mrblues schreef:

als je doorklikt vanuit overstappen zal je deze actie wel tegen komen..

https://www.ziggo.nl/overstappen/

eigenlijk is het dus: ziggo.nl - vergelijken - service/overstappen - black friday - korting.

maar dan heb je ook wat! ;-)

Nergens te vinden.
Reputatie 4
Badge +9
Hallo @Sander Ziggo,
leuk die aanbieding, alleen nergens te vinden bij Ziggo.
Ik wil wel graag gebruik maken van de aanbieding, mijn huidige pakket van € 47,50 per maand voor 29,75 per maand de eerste 6 maanden plus de extra CI+kaart à € 2,- per maand en de extra decoder à € 4,- per maand, die laatste 2 opties wil ik dus behouden, maakt totaal € 35,75 per maand.
Wil je dit voor mij regelen s.v.p..
Reputatie 2
Badge +3
Ben benieuwd!

Ik beheer twee abonnementen, eentje van 60,45 en eentje van ruim 80 euro.
Beide de komende 6 maanden voor 29,95?
Lijkt mij een strak plan.
@Sander Ziggo Leuke aanbieding, ik wil er wel gebruik van maken.
Mijn huidige pakket is internet 200 Mb/s, TV max met Film1 en Ziggo Sport Totaal en extra Media Box XL decoder en Ziggo telefonie.
mijn huidige pakket bedraagt 74,45 per maand.
Wil wel graag Film1, Ziggo Sport Totaal en natuurlijk de extra Media Box XL decoder behouden.
Kan jij dit voor mij regelen?
Indien nodig kan ik via PB mijn klantnummer doorgeven.
[quote=RobertKoopman]Ben benieuwd!

Ik beheer twee abonnementen, eentje van 60,45 en eentje van ruim 80 euro.
Beide de komende 6 maanden voor 29,95?
Lijkt mij een strak plan.[/quote
2 Huizen of heeft u een eigen bedrijf? 😛
Net even gebeld over Black Friday Deal en zoals ik al dacht vaste klanten gewoon pech..
Er is niets mogelijk als je al klant bent !!! ze bieden wel eventueel een optie aan voor paar maanden gratis Ziggo sport of korting bij Film1.
Dus als hier berichten komen die zeggen van mooi ik kan er gebruik maken is dus niet waar. Ben je al klant bij Ziggo GEEN KORTING.
Super schreef:

Net even gebeld over Black Friday Deal en zoals ik al dacht vaste klanten gewoon pech..
Er is niets mogelijk als je al klant bent !!! ze bieden wel eventueel een optie aan voor paar maanden gratis Ziggo sport of korting bij Film1.
Dus als hier berichten komen die zeggen van mooi ik kan er gebruik maken is dus niet waar. Ben je al klant bij Ziggo GEEN KORTING.

Ga straks kijken wat ze te bieden hebben.. Ziggo Sport wordt voor mij rond 12/12 al gratis ivm Vodafone combinatie, Film1 heb ik nu 3 maanden al 5 euro korting lopen..
Uitgelicht
Reputatie 3
RobertKoopman schreef:

Ik heb op een ander forum van webcare begrepen dat deze aanbiedingen alleen gelden voor nieuwe klanten.

Dat is waar! Maar er zijn natuurlijk ook Community leden die alleen Digitale TV afnemen. Die mogen we niet vergeten.

Daarnaast is het ook zeker de moeite waard om de Black Friday actie van Vodafone onder de aandacht te brengen. Dit lijkt mij het perfecte moment om het mobiele abonnement onder de loep te nemen.
Sander Ziggo schreef:

RobertKoopman schreef:

Dat is waar! Maar er zijn natuurlijk ook Community leden die alleen Digitale TV afnemen. Die mogen we niet vergeten.

Daarnaast is het ook zeker de moeite waard om de Black Friday actie van Vodafone onder de aandacht te brengen. Dit lijkt mij het perfecte moment om het mobiele abonnement onder de loep te nemen.

Maar de andere bestaande klanten mogen wel vergeten worden?
En mijn mobiele abonnement loopt nog een hele tijd door, dus wat schiet ik op met de Black Friday actie van Vodafone?
Reputatie 4
Badge +9

Dat zijn dus ook bestaande klanten en die mogen dus officieel ook niet van de actie gebruik maken in mijn optiek.
Een leuke actie (voor nieuwe klanten), maar zinloos om dit binnen het forum onder de aandacht te brengen.
Forumleden kunnen er géén gebruik van maken.
Reputatie 2
Badge +3
Maar veel Ziggo abonnees hebben al een Vodafone abonnement.
Ik heb er bijvoorbeeld al drie hier in huis. En betaal ook twee Ziggo abonnementen.
Dat is toch een leuke maandelijkse bijdrage.
Krijg ik als bestaande klant wederom weinig tot geen korting.
Nee, dat overgewaaide Black Friday uit de VS hadden daar beter kunnen laten 😉
Reputatie 3

@RensW: Maar de andere bestaande klanten mogen wel vergeten worden?
En mijn mobiele abonnement loopt nog een hele tijd door, dus wat schiet ik op met de Black Friday actie van Vodafone?

Als je nog niet mag verlengen dan schiet je er voor nu niks mee op. Uiteraard heb heb je dan wel de benefits van de Gratis Extra's. Tegen de tijd dat je weer mag verlengen, zit er vast wel weer iets moois in het vat.
Sander Ziggo schreef:

@RensW: Maar de andere bestaande klanten mogen wel vergeten worden?

Als je nog niet mag verlengen dan schiet je er voor nu niks mee op. Uiteraard heb heb je dan wel de benefits van de Gratis Extra's. Tegen de tijd dat je weer mag verlengen, zit er vast wel weer iets moois in het vat.

Ja klinkt leuk.
Alleen heb ik daar nu niks aan...

Had liever mee kunnen profiteren van deze Ziggo Black Friday actie.
Reputatie 3
N.N. schreef:

Dat zijn dus ook bestaande klanten en die mogen dus officieel ook niet van de actie gebruik maken in mijn optiek.
Een leuke actie (voor nieuwe klanten), maar zinloos om dit binnen het forum onder de aandacht te brengen.
Forumleden kunnen er géén gebruik van maken.

Als je géén internet afneemt bij Ziggo, wil dat niet zeggen dat je niet actief bent op de Ziggo Community. Dus in die zin snap ik je opmerking 'zinloos' niet, want deze leden kunnen wel degelijk gebruik maken van de Black Friday Superdeal.

Het is altijd zuur als er een aanbieding is waar je zelf geen gebruik van maken, zelf zou ik daar ook niet vrolijk van worden. Maar dit mag niet de reden zijn waarom we het niet onder de aandacht zouden brengen.
Reputatie 4
Badge +9

Als je géén internet afneemt bij Ziggo, wil dat niet zeggen dat je niet actief bent op de Ziggo Community. Dus in die zin snap ik je opmerking 'zinloos' niet, want deze leden kunnen wel degelijk gebruik maken van de Black Friday Superdeal.

Als je actief bent op het forum, ook zonder internet, ben je dus klant van Ziggo, dus kun je theoretisch niet van de aanbieding gebruik maken, daarom is het in mijn optiek 'zinloos' om e.e.a. binnen het forum aan de orde te brengen, omdat het alléén voor echt nieuwe klanten zou gelden die nog totaal geen binding met Ziggo hebben, op welke wijze dan ook.
Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen, want bestaande klanten kunnen dus niet van de actie gebruik maken en dan was het handig geweest als dat meteen bij de aanmaak van dit topic duidelijk vermeld was.
Dat had een boel vragen en opmerkingen voorkomen.
Dan was ik vroeger bij Tele2/Versatel/Zonnet beter af als klant, ben daar ruim 10 jaar klant geweest en heb hooguit 1 jaar in tijd totaal het volle pond betaald, iedere keer als de provider een actie had, gold dat ook voor bestaande klanten en kon ik weer 3 of 6 of 9 maanden tegen voordelig tarief klant blijven, de enige voorwaarde was dat ieder nieuw contract minimaal een jaar liep, maar was er binnen dat contractjaar weer een aanbieding die nog voordeliger was dan het huidige voordelige contract kon je weer aanpassen etc.etc.
Ik heb nu in de 5 jaar dat ik bij UPC/Ziggo ben totaal meer betaald dan al die tien jaar bij Tele2/Versatel/Zonnet.
Zo, dat lucht op, moest ik even kwijt.
Goed weekend allen.
Badge
Ik vind het tamelijk dubieus dat Black Friday Deal wordt aangeprezen op dit forum. Je kunt immers alleen actief deelnemen aan dit forum wanneer je al klant bent van Ziggo en de deals gelden niet voor bestaande klanten wanneer deze al internet afnemen. Welnu, dat zal naar ik inschat gelden voor 99% van de forumleden. Alleen voor de Ziggo-klanten, die nog geen Vodafone-abo hebben, is de Vodafone deal misschien in bepaalde persoonlijke omstandigheden nog enigszins lucratief.

Een blunder van de afdeling Verkoop naar mijn mening 😀 , maar er gloort nog hoop voor de klanten dit weekend. Wanneer je belt met de helpdesk valt er wel een aanbieding of korting te bedingen onder verwijzing naar de ongelukkige presentatie van Black Friday Deals. Zo heb ik vanmorgen bij de helpdesk kunnen 'scoren' met 3 maanden gratis Ziggo Sport Totaal. Gewoon proberen en het netjes en tactisch aanpakken. 'Niet geschoten is altijd misgeschoten' is het motto dat hier wel van toepassing is. 😃
Reputatie 4
Badge +9
Hallo @Zeeburgia,
heb je goed gedaan.
Het is mijn eer te na om te gaan bedelen bij Ziggo.
Het zou Ziggo sieren, de mensen die dit binnen dit topic aan de kaart hebben gesteld wat aan te bieden.
Maar dat zal wel niet gebeuren.
Badge
@N.N.

Zie het zuiver als slim onderhandelen😇
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics