Hoi
Wilzacibelle Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Je hoeft daar de Klantenservice niet voor te bellen hoor.
Als je een product bij Ziggo koopt, dan gaat de bedenktijd in zodra je het product ontvangt. Je krijgt een dag voor de bezorging je producten binnen.
Hier nog even info van Ziggo:Binnen enkele uren na je bestelling sturen we een bevestiging. Rond de ingangsdatum van je abonnement levert PostNL het installatiepakket. Een dag voor de bezorging ontvang je daarvoor een mail met een track & trace-code. Dat kan alleen als we je e-mailadres hebben.
Als je niet thuis bent als je pakket wordt bezorgd, dan probeert de PostNL-bezorger het meestal bij je buren. Lukt dat ook niet, dan komt hij later terug. Ben je de tweede keer ook niet thuis? Dan kan je het pakket ophalen bij een PostNL-locatie in de buurt. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee, anders krijg je het pakket niet mee.
Je zult dus nog even geduld moeten hebben en eind van de week zal niet lukken.
Veel plezier in ieder geval
😉